Babykilo Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Gutten min har hatt feber to dager nå, men det ligner på ørebetennelse som han hadde for en mnd siden. Har vært forkjøla en stund og nå kom plutselig feberen og svært urolige netter og "au-au" som han sier. Burde jeg dra til legevakten i kveld eller vente til legekontoret åpner i morgen?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 sett stikkpille du, og vent til legekontoret åpner. er ikke mye de gjør på legevakta uansett med ørebetennelse. varmeflaske under puten kan hjelpe. har hatt mye ørebetennelse på mine barn, har bare fått meds en gang og da hadde det lagret seg veske innenfor trommhinnen, kan være ørevokspropp også. hvis ikke stikkpillen hjelper så ta kontakt med legevakta. det ville jeg ha gjort. is kan også hjelpe, på humøret i hvertfall...
Babykilo Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for svar. Han har ganske høy feber og vil bare sove, har nettopp bikka 40. Han har fått paracet to ganger før i dag og det hjelper jo en stund. Tenkte å spare en pille til natta, det blir nok tøft... Han fikk antibiotika sist, får se i morgen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 visste du at 70% av øreplager{betennelse/tette øreganger har forbindelse med melk eller hvete?! tips kan jo være åikke gi dette i for store mengder... iallefall ikke når det pågår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå