Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Fikk beskjed om å sykmelde meg 100% for en periode pga av bekkenløsning. Han mente jeg kunne få kronisk bekkenproblemer om jeg ikke tok det med ro nå. (22 uker på vei). Jeg bruker tidvis krykker. Prøvd å si fra på jobben at jeg ikke klarer å være på den "posten" hvor jeg er nødt til å stå hele dagen. Sagt fra to ganger nå, men det går inn det ene øret og ut det andre. Ender med at jeg ikke greier å gå når jeg kommer hjem. Vi er tre stykker på tre poster, de andre to har jeg mulighet til å sitte på. Og jeg greier ikke å si nei når de spør meg og jeg ikke kan gjøre det ene og det andre. Hele veien har jeg blitt sm for div. Og jeg vil så gjerne jobbe, virkelig. Så nå tenker jeg at jeg skal jobbe uka ut, slik at de har mulighet til å forbrede seg på jobb. Nå hangler kroppen og psyken sånn at det spørs om jeg kommer meg tilbake i jobb igjen. Og jeg synes det er pyton å ringe jobben og si fra, lager bare problemer. Jeg jobber så fort jeg føler meg litt bedre. Men nå vurderer jeg å kaste inn håndkleet helt. Kanskje bedre for jobben enn at jeg er tilbake i jobb for noen uker, for så å bli sm igjen? Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, det ble sikkert rotete. Takk for at du leste.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hei :-) Vet at dette er veldig vanskelig, og vil bare si :tenk på det selv! Sliter med det samme, og forrige svangerskap utsatte jeg sykemelding så lange, at det tok meg to år etter fødsel og komme i arbeid igjen. Si til sjefen at du blir 100% sykemeldt, og at det kan føre til at du ikke blir invalid i flere år etterpå. Da er det litt lettere å få forståelse. Du må bare bestemme deg, ikke press deg mer nå! Lykke til, det blir bare verre fremover, så du skal ikke ha et snev av dårlig samvittighet. Ta deg god tid til hvile, hver dag. Bruk heller dagene på å putle litt hjemme, enn å bruke opp all "gå" på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå