Gå til innhold

Da ble det endelig hus på oss også =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ventet i spenning leeenge på om det ble hus på oss. Er ei dame her i bygda som vurderte huset sitt til salgs, og vi vant budrunda og får huset til 925.000,- kr. MEN det vi har venta på er om HUN får seg en annen plass å bo først. For hun er ei dame som lever litt i nuet, så hun hadde ikke funnet seg noe på forhånd. Men nå hadde hun fått tak i den leiligheten hun ville ha, så da er det bare å vente på at hun kan flytte inn dit, slik at vi kan begynne å flytte inn i huset "hennes".

Mye surr her... hihi. Håper virkelig vi kan flytte inn før jul, siden jeg har termin den 16. januar.

Ååå, jeg er så glaaaaad, for dette har vi ventet på i 3 ÅR =) =) =) Blir dyrt, men jaggu skal vi greie det!!! Er så lykkelig nå.

Er et hus på 3 etasjer. 5 soverom hvis vi vil, 1 stort bad, 1 stort vaskerom med do, grei og fin stue, stort kjøkken, lang gang, fin barnevennlig trapp. Ligger ganske så tett inntil E136, så er mye trafikk, MEN tror det skal gå bra. Vi er vant til trafikk, og det er gjerde rundt. Skal vel ordne bedre gjerde. Vi slipper å pusse opp eller gjøre noe stort med det første, så det er jo godt siden jeg er høygravid da. Taket må ordnes på etter noen år...

JIPPI =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med hus!!!! Så gøy=)

Skrevet

Gratulerer med hus, jeg vil også ha :)

Vi bor i leilighet, kjøpt for tre år siden. Stor og god, 2 store soverom. Men drømmer om hus med eget vaskerom hvor en kan tørke klær og egen privat garasje (sambo som vil ha dette da)

Kan tjene over en million på leiligheten og ha endel egenkapital til enebolig. Gleder meg til vi finner det perfekte huset, med nok soverom og plass til oppbevaring.

Skrevet

åh:) så bra det ordnet seg til slutt:) nå ble jeg glad:)

Skrevet

GARTULERER SÅÅÅÅ MYE=)

husker du skrev om huskjøp og tankene rundt dette tidliger, så det var ennda flott at alt gikk som du/dere ville=)

kjenner til følelsen av å endelig få kjøpe SITT EGET, helt ubeskrivelig deilig=)

Skrevet

GRATULERER skulle det stå=)

Skrevet

Gratulerer så mye med huset dere har kjøpt, må si det var råbillig jeg å få et så stort hus til under 1 mill :)

Skrevet

Tusen tusen takk =) =) =) Tja, billig og billig, er ikke det her egentlig, siden dette er en liten bygd. Men hvis huset hadde stått i en by så hadde det blitt betydelig dyrere ja =) Vi er mange her i bygda som vil etablere oss nå, så er stooor forespørsel etter hus. Ååå, jeg er så LYKKELIG!!!

Dere er så gode å ha. =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...