adele85 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hva bruker dere/skal dere bruke til å vaske bebisen med mellom hvert bleieskift? engangsservietter e.l eller sånne du må vaske??
pandabjørn Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 jeg bruker gasskluter når jeg er hjemme og i nærheten av vann...er vi på tur så bruker jeg våtservietter
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 blir vel litt av begge deler tror jeg... våtservietter til å "fjærne møkka" å så vaske over med klut og vann etterpå=) ut på tur blir det nok våtservietter...
line_n & sara Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 fikk sånne engangskluter i liberopakka, tror jeg går for de! man må fukte de selv, og de skulle visst være ganske myke (som en klut) og kastes i bleiebøtta/søppla etter bruk! våtservietter blir kun når man absolutt må!!! da jeg jobba i småbarnsavdeling var det mye utslett pga av våtservietter! og her er det allergi i familien!
mto2 Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Har klipt opp flanellsklutar i passe storleik. Mykje mjukare enn gasskluter. Elles anbefaler eg mysoft-klutar frå apoteket. Våtserviettar berre til turbruk.
BEA-77 Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Leste et tips her inne en gang om å kjøpe Mesoft kompresser på apoteket og legge disse i en tett boks med vann og babyoil i blanding. Dette skulle visst være veldig skånsomt og fjerne bæsjen veldig effektivt. Har ikke fått testet ennå, men har hamstret kompresser:) (forresten ganske billig, tror det var kr. 24,- for 100 stk eller noe sånt)
adele85 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 takker for svar alle sammen.. jeg har selv kjøpt inn en del tøy kluter men tenkte gjerne det ble litt tungvindt å bare bruke det.. blir jo en del skift i løpet av en dag så da blir jeg jo nødt til å vaske de hver dag omtrent da.. kompresser er ikke så dumt kansje... får ta meg en tur på apoteket da før jeg verper.. hehe.
Mamma'n til Thias Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Vi bruker også slike kompresser fra apoteket. Men våtservietter når vi er ute.
nellas&storesøster :) Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Hei, jeg jobber på apotek, utrolig mange som kjøper mesoft-kompresser til å vaske med ja! Kommer til å bruke det selv også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå