37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå har eg lagt ut bilde av magen. Synes den er blitt stor. Er 22 uker på bilde.
Gjest Orkideen Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er i slutten av uke 21 og er like stor som deg. Jeg ble glad for å se at det ikke bare er jeg som er så stor. Men i motsetning til deg er jeg førstegangsfødende.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ja den magen var stor ja. Er i uke 23 og min mage viser lite.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Morsomt å se! Jeg er selv 20 uker på vei. For en uke siden hadde jeg veldig liten mage - ingen som skjønte jeg er gravid. Nå - i løpet av denne uken - har eg fått en gravidemage. Utrolig at den kan vokse sånn i bølger. Magen din er ganse stor men kan fort hende at min er like stor om to uker:-) Skal ha tredje. Med førstemann hadde jeg ikke en ordentlig gravidemage før jeg var 27 uker!
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg prøvde å ta bilder av magen med og uten klær på. Mage uten klær så enorm ut i forhold til med klær...merkelig. Jeg synes bildene med klær var mest realistisk i forhold til det jeg faktisk hadde, så jeg la ut de i stedet for uten klær ;o) Dette er sikkert ulikt hos alle )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå