Gå til innhold

kom med forslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er ei 19års gammel jente, som sitter hjemme med en sønn på 15mnd og er gravid igjen, å trenger desperat noe å gjøre.. er så lei av både tv å pc at jeg har mest lyst å spy:P

noen som kan komme med forslag om forskjellige hobbyer som ikke er kjempe dyre i drift og som er litt enkelt men samtidig utfordrene?

mvh darkgirl88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

sy/ broder babyteppe er som regle påtegnet mønster og enkelt å sy , en personlig og fin dil nurket,

Skrevet

hvordan skal jeg gå fram da?

Skrevet

Scrapping.

Det kan være dyrt, men du velger selv hvor mye penger du vil bruke på det. Dermed trenger det ikke bli dyrt. Og du kan gjøre det så enkelt eller avansert som du selv ønsker, dermed kan det være kjempeutfordrende.

Skrevet

okay:) hvor kan man få tak i materielle?

Skrevet

Materiell kan du få tak i mange plasser. De har billig utstyr på nille og europris. Noe av det har ok kvalitet, mens noe ikke er like bra. Ellers får du kjøpt hos panduro og f.eks. bikuben.com, papirloftet.no, papirihjertet.no, kreativhobby.no osv.

Skrevet

Samt mange selger utstyr brukt, eller selger stæsj billig, på f.eks. scrapping.no/forum

Skrevet

Du kan strikke klær til ungene. Baby ull garn fra nille og strikkepinner fra samme sted. Forklaringer finner du på www.garnstudio.no og der finner du mange oppskrifter også.

Og du kan selvfølgelig både få oppskrifter og hjelp fra oss her inne.

Skrevet

Lidle har akkurat hatt ark kutter med tre forskjellige guttere nå. Billig og bra. Forskjellige mønstersakser har de også stadigvekk. De har også hobbypakker for barn med masse forskjellige papir og mønster. Vi kjøpe en for litt siden og der var det med kuttematte og kuttekniv. 49.90 for masse papir/kartong og kuttekniven.

Panduro har forøyeblikket salg, der er det litt forskjellig.

De har også hobbypakker til toving av smykker til snurt og ingenting. Går jo ann å kjøpe noen og lage julegaver til venner og kjente. Også gøy og prøve for å se om en liker slikt.

Skrevet

ja for d eneste jeg kan strikke er skjerf og baby teppe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...