Gå til innhold

Noen som kan hjelpe...? (samme som på mammas kropp)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg utførte keisersnitt for snart 4 år siden... og etter det er magen min blitt helt rar... Har liksom en "pølse" som henger... Hadde ikke sånn mage før graviditeten...

Dette er utrolig skjemmende og det er pinlig og kle seg naken foran det motsatte kjønn... (jeg er single).

Jeg har hørt at noen har fått dekket buk plastikk... Men lurer på om noen vet hvor jeg kan henvende meg vedr dette...??

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk dekket bukplastikk. Faktisk akkurat et år siden i dag jeg ble operert. Jeg gikk via fastlegen min. Han søkte meg via ordningen fritt sykehusvalg.

Skal oppdatere med bilder senere i dag... 1 år etter, men om du vil se er adressen www.operasjonenmin.piczo.com

Skrevet

fro å få dekket bukplastikk må det være medisinsk indikasjon. det betyr at du har store fysiske eller psykiske plager pga magen (f.eks soppdannelse som følge av fuktighet i hudfolder etc)

Du må gå til fastlegen som kan søke for deg. Du vil i så fall bli innkalt til vurdering på sykehuset eller en klinikk som har avtale med helseforetakene. dersom legen der vurderer at du faller inn under vilkårene, får du dekket operasjonen av det offentlige.

det er ofte et vilkår at maan har forsøkt egnede treningsopplegg på frohånd for å se om det hjelper, samt at man har gått ned i vekt dersom man er overvektig. det anbefalles også at man er ferdig med å få barn.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg skjemmes virkelig over dette... Har prøvd å trene bort magen, men har desverre ikke lykkes...

Skal til legen i slutten av oktober, da skal jeg ta det opp med han. Kanskje han har noen treningstips (som jeg allerede ikke har prøvd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...