Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan si at man ønska sæ gutt/jente... Tænk på dæm som e inne her å som faktisk SLIT med å bli gravid osv... I dag e vi noen utakknemlige beist. Sorry,måtte bare få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart man kan si at man ønsker seg det ene kjønnet eller det andre! Det betyr jo ikke at ungen ikke er velkommen selv om det ikke er det ønskede kjønnet!

Har ei venninne som sliter med å bli gravid, og hu sier at hu ønsker seg jente første gangen.. Hu sier at hu blir glad for en gutt også, men er jente hu helst vil ha.. Man kan jo ikke noe for at man føler det sånn da! Er det greit å tenke det, men ikke si det?

Selv ønsker jeg meg også jente, men det har en logisk grunn.. Dette er føste barnet, og jeg vil gjerne ha to barn, men mannen min vil bare ha ett, og da skal det være en gutt.. Så hvis det blir jente, ser jeg for meg at han går med på å få enda ett barn..

Skrevet

Da får de som vil irritere seg bare irritere seg da synes jeg. Jeg ønsker meg jente for 3. gang. Har 2 gutter men hver gang har jeg ønsket meg jente. Er ikke noe galt med det! Og blir det gutt nr 3 så blir det gutt nr 3. De er da ikke mindre elsket av den grunn!

Skrevet

Kan si jeg er både enig og uenig med deg....

Men hvis du ikke er gravid, hvorfor gidder du å sitte her inne på 2 trimester irritere deg over innlegg for?

Skrevet

Har da ikke sagt at æ ikke e gravid? ;)

Skrevet

Jeg er lei av at man skal ta sånn hensyn til de som ikke klarer å bli gravide. De har ikke noe inne på andre trimester å gjøre uansett.

Skrevet

Oki den er grei, men uansett hvorfor mener du vi skal ta hensyn til de som sliter med å bli gravide her inne på 2 trimester?

Har hatt nok problemer med å bli gravid denne gangen, å har slitt mer enn de fleste med dødfødsel, risikosvangerskap osv. Å blåste vel igrunn i hva jeg fikk denne gangen. Men ser uansett ikke poenget ditt her inne på 2 trim :-)

Skrevet

Kan da vær mange som har prøvd å prøvd i mange år som endeli har klart det å som e inne på andre trimester vettu =)

Skrevet

jeg ønsker meg jente like mye som gutt jeg...

alt jeg ber om er at barnet er frisk:)

det regner jeg med at alle mødre gjør. :D

Skrevet

JA!!! Å e det ikke friskt,så går det jo bra det å.. Alle sir liksom at det e det samme ka det blir BARE ungen e frisk... ( e jo sånn man sir da) =) Mulig man misforstår hverandre litt å,bedre å diskuter face to face enn over melding liksom =)

Skrevet

Oj stakkars, du kan visst ikke spise i det hele tatt, for det er jo så mange i verden som sulter. I hvert fall spiser du aldri i en restaurant for de pengene sender du til de som kunne få mat for hele året for disse.

Lurer på hvordan du mener en som ønsker seg en jente ødelegger for de som sliter med å bli gravide? De to har jo ingen sammenheng i det hele tatt. Jeg synes du er falsk.

Vet du at noen i verden dør hvert øyeblikk. Ler du aldri, fordi tenk noen dør jo samtidig, det går jo ikke an å le da?

Jeg selv ble gravid fjerde gang uten at det passet i det hele tatt. Brukte ikke p-piller fordi jeg ikke ville ta hormoner så lenge jeg ammet tredjemann. Men brukte kondom, hver gang vi hadde sex, ikke bare på "farlige" dager. Det er helt mystisk at jeg ble gravid! Jeg har ingen problemer med å innrømme til folk at denne graviditeten ikke var planlagt. Har også bekjente som sliter med å bli gravide men alle skjønner at for meg var det i begynnelsen veldig vanskelig å føle glede over den positive testen. Og mine følelser rundt min graviditet og rundt babyens ønsket kjønn har ingen sammenheng med de følelsene jeg skal ha for barnet i magen min. Noen ganger virker det som det er mange 1-åringer her inne som ikke helt skjønner livet...ikke skjønner at vi alle er forskjellige.

Skrevet

jojo... man ber jo og håper at barnet er fisk. og sku h*n ikke være det må man bare gjøre det beste ut av situasjonen:)

jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne få barn etter at jeg ble utsatt for et overgrep som lita, så dette barnet er en stor gave for meg. et liv jeg virkelig setter pris på, og da er det uansett kjønn...!

Skrevet

Hehehe.... ;) hormonene flyr i tette lag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...