ana baroma Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hvor lenge kan de ligge der, og er det skadelig osv? Kjøpte en i dag, og vesla syntes det var fint å kunne følge med mens jeg var på kjøkkenet istedet for å ligge i vogga eller i lekegrinda. Hun smilte iallefall... Men noen sier de helst ikke skal ligge i en sånn en særlig lenge..?
Northernlights Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Mine elsket vippestolen,og jeg pleide la dem sitte der aa foelge med til de ble slitne. De sier ofte fra selv naar de blir troette. Pleide vel aldri bruke den mer enn 1 time av gangen, men minsten husker jeg sovnet i den noen ganger,og da lot jeg han bare sove...hadde ikke hjerte til annet,siden han sov saa lite. Hadde en vippestol med vibrasjon,og det hjalp paa kolikken.
ana baroma Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 ok:) Nå sliter ikke vi med hverken søvnproblemer eller kolikk heldigvis, men satser på at hun selv sier fra dersom det er nok:) Mer enn en halvtime er vel nok når hun er så lita kanskje (2 mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå