Gå til innhold

Jeg føler meg litt utafor :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere vet så flyttet vi inn i nytt hus i mai, og vi trives kjempe godt her vi bor med masse unger i feltet..

nå ser jeg at den ene naboen har bedt 3 av naboene til kaffe og vafler som de steker ute på terrassen.....de har en sønn som går i barnehagen til Sander + 2 av de andre går også i samme barnehage alle sammen begynte samtidig 1. oktober.......

jeg har snakket med hun som har "vafel party" flere ganger etter vi flytta hit, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke vi er blitt bedt også, det er jo en fin måte å bli kjent på trodde jeg siden de fleste har barn i samme barnehage også.....

men hun tenker kanskje at jeg ikke orker siden jeg jeg snart får linnea, men går jo ann å spørre meg forde liksom så kunne jeg sagt ja eller nei når hun spurte :)

det er sikkert noen som sier nå kan ikke DU be noen over neste gang, jeg kunne sikkert ha gjort det men formen har ikke vært på topp på noen uker :(

når jeg ser ut av vinduet ser jeg rett ned på terrassen og teller at det er rundt 14-15 stk......må si jeg føler meg litt utafor siden vi er en av de nærmeste naboene også.......men men ikke så mye å gjøre med det, men da vet jeg hvor jeg har de naboene iallefall :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til dette der for å si det slik. Sender deg en trøsteklem jeg =) Kom hit på "selskap" du ;-p Klemklem

Skrevet

så det er flere som kjenner seg igjen, godt det ikke bare er hos meg da :)

takker for klemmen Lalla & Lykkeliten <3

håper det blir bedre etterhvert som man blir kjent så vi også kan bli med i "gjengen"......

Skrevet

Ikke bra, det er desverre slik mange steder.. Har du prøvdt f.eks om du treffer en av naboene ved postkassen etc, og invitere henne inn på kaffe? Det er ofte slike små ting som kan gjøre utslag, for de vet kanskje ikke om du e intressert i å bli kjent med dem eller hvordan det ligger an.

Kommer selv fra en plass der det ikke er så helt enkelt å 'komme inn' i nabolaget. Så oftest må det et lite intiativ til først, før alt åpner seg :)

Jeg sier ikke at du ikke har tatt intiativ eller noe, for jeg kjenner deg ikke. Men det var bare et tips :)

Lykke til! Klem

Skrevet

Jeg hadde på en måte invitert meg selv jeg, da... ringt på å bedt om å få låne et egg eller noe... Hvis jeg da ikke hadde blitt invitert inn, hadde jeg nok tatt det personlig... Kanskje de bare ikke har tenkt på deg?

Husker da Doffine hadde filmkveld hjemme hos seg og jeg trodde jeg ikke var invitert... Jeg var ikke "ikke invitert", men alle tok det for gitt at jeg viste om det. Og det gjorde jeg også, men trodde ikke jeg var invitert, så sa ingenting om det...

Vi jenter er jo ofte litt snåle når det gjelder sånt, også da.

Skrevet

vi alle har postkassene og søplekassene rett utenfor dørene våres, vi er heldig sånn..

det hadde blitt for dumt om jeg skulle gått å ringt på hos de for de bor foran oss og da måtte jeg gått forbi huset dems mens de satt på terrassen hehe

nei jeg har jo ikke bedt noen av naboene inn på kaffe som regel er de på vei inn eller på vei ut også.......håper det blir lettere til sommern igjen :)

Skrevet

Ikke noen hyggelig situasjon nei... Sannsynligvis er det bare tankeløshet, men så utrolig kjipt da! Noen i vårt nabolag pleier å be til fest uten oss også. Vi har ikke så mye til felles, så ok at vi ikke blir bedt egentlig, MEN jeg liker ikke å gå forbi terrassen deres mens de sitter der...

Skrevet

ikke kjekt i det hele tatt å føle seg utelukket, med tanke på det su seier at det hadde vært kjekt å bli bedre kjent. de har kanskje tenkt at du er sliten, men sant som du sier at de kan vertfall spørre. .

du får ta å lage vaffler hjemme selv, tenk positivt på det, du får da alle for deg selv;)

Skrevet

jeg hadde tenkt å lage "lapper" når sambo kommer hjem fra sykling

så da får jeg og sambo alle "lappene" for oss selv..

men det blir nok bedre etterhvert får jeg håpe.....vi har jo barna i samme barnehage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...