LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Tenker på at folk ikke sier takk eller gir tilbakemelding her inne? Hehe, jeg er så gammeldags at jeg syns at når noen har brukt av sin tid og energi på å hjelpe med et problem bør man ta seg bryet med en takk, en kommentar eller en tilbakemelding. Ser de fleste her er flinke til det, men er det bare jeg som reagerer nr det ikke skjer? Legger til at jeg tenker ikke på innlegg om hva som er på tv, hvilken grøt som er billigst og hvor man får tak i vintersko. Men innlegg som krever litt mer emosjonell innlevelse, ang svigermødre, parforhold, problembarn, sykdom osv.
Monajenten Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tenker som deg:) Syns det er normal høflighet å takke når man får hjelp til sånne ting, lange svar med egne erfaringer osv.
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Enig. Men nå skal jeg innrømme noe.. For jeg skrev inn 3 spørsmål i går kveld før jeg la meg. Og så husker jeg bare det ene... Og når jeg søker på meg selv, kommer de ikke opp... :-( Ammetåkehjernen slår til igjen..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hehe, kan vel skje den beste. Og hadde det vært spørsmål av den typen jeg tenkte på hadde du nok hatt samme problem i dag og kommet på spørsmålene. ;-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Enig med deg! Blir litt skuffet, og takker alltid selv =)
grå :) Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 prøver å huske å takke selv, men gjør det nok ikke bestandig. det som irriterer meg mest er når folk bare mååå ha en tekst og man til slutt ender opp å skrive den inn for hånd og så takker de ikke engang. *grrr* en link kan jeg alltids leve over med, men når jeg faktisk har sittet her flere ganger og skrevet ned lengre tekster og ikke et ord tilbake. DA blir jeg irritabel. er ikke uten grunn at jeg ikke gidder hjelpe så mye mer på sanger og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå