@--->---- Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 tar dere de inn om vinteren? har tatt inn min, naboen mener det ikke er nødvendig. at de skal tåle stå ute året rundt?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har nå i alle fall tatt inn vår. Det er jo ikke så mye jobb å demontere den... og jeg tror den holder lenger om den slipper frost og kulde.... )
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg aner faktisk ikke, men vi har en vi har arvet med huset. Den sto ute da vi tok over i vinter. Men selv har jeg tenkt til å ta den inn nå. Nettet vil jo bli skikkelig stygt etter en vinter ute-vi måtte bytte i sommer pga det. Regner med at den var stygg pga vinteren iallefall. Og når den er usikret, stoler jeg ikke på den. Så da er det bedre å ta den inn.
@--->---- Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Bra det er flere som tenker som meg ;p naboen virket litt sjokkert over at jeg tok den inn. hehe
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tar av ringen rundt og trekket men lar ramma stå
Kamomille Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 vi tar alltid inn selve duken, fjærene og sikkerhetsnettet. Men rammen står ute året rundt!
Turid Laila Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Ikke alltid den blir tatt inn for vintern. Men da må man jo måke snø da! Trenger jo ikke ta fra hverandre ramma da, så så mye pes er det jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå