Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Noen mener jo at dens synlighet o.l. er avhengig av hvilke kjønn man bærer. Så jeg tenkte å gjøre en aldri så liten undersøkelse på det her..Ikke überseriøse greier altså, mest for moro :)

Har du strek? Sterk/svak? Under eller også over navlen? Når sånn ca dukket den opp, og hvilket kjønn venter du..?

Jeg har en kjeeeempesvak strek, trodde lenge det bare var merker etter sømmen på buksen. Den går opp til navlen og forbi litt lenger opp på magen. Dukket vel opp rundt uke 23 ca, og har egentlig ikke blitt noe sterkere, bare lenger. Troooor kanskje jeg venter jente, men usikkert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har en svak strek opp til navlen. Er 18 uker på vei. Vet ikke hvilket kjønn jeg venter, men det hadde vært morro om flere kunne henge seg på her og for artighets skyld se om der er variasjoner i forhold til kjønn :-)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Ingen strek enda (22+3), venter jente. Fikk strek helt på slutten sist, fikk jente da også :)

Skrevet

Så aldri noe til den streken når jeg gikk med første.. Det ble jente..

Er 20+0, og fremdeles ingen strek her i gården.

Skrevet

har ikke sett noe til den streken enda hvertfall.

Er 19+5 og venter gutt

Skrevet

Jeg har ikke fått noen strek, lys eller mørk enda- er bare 20+2 idag da.

Vi venter gutt, 99% sikkert- så selv tissefanten på UL.

Skrevet

venter nr 4 og har aldri sett noe til en strek... Har både gutt og jenter.

Skrevet

Uke 23. Ingen tegn til strek. Venter jente:)

Skrevet

Ingen strek her som jeg kan se - i den grad jeg klarer å lene meg slik hehe :)

Er forøvrig i uke 21 og venter gutt

Skrevet

er nå i 24(3) og har enda ikke fått noe strek på magen, og de sa på UL at det var nok ei jente jeg skulle få ..

Skrevet

Ingen strek her heller, og hadde det heller ikke de 2 forrige svangerskapene. Fikk da gutter, vet ikke hva det blir denne gangen.

Skrevet

Har ingen antydning til strek. Og venter gutt.

Sist fikk jeg heller ingen strek.. Og fikk da også gutt.

Skrevet

Er i uke 25 i morgen. Ingen strek. Venter jente

Fikk jente sist og fikk ingen strek da heller

Skrevet

Venter guttebebis, ingen strek foreløpig, uke 23. Fikk strek i forrige svangerskap, også det gutt, men usikker på når den dukket opp....

Skrevet

Så artig:) Jeg venter jente og har ingen strek...

Skrevet

Har aldri hatt noen strek jeg:-)Venter nr 3.Har både gutt og jente fra før.

Skrevet

Har ikke hatt det noen av de 3 graviditetene, som har gått over 12 uker.

Første var jente, andre var gutt og venter jente nå, er i uke 27 :-)

Skrevet

Hehhe..snodig. Ser ut til at ingen andre har sånn strek :D Jeg har to andre venninner soom går gravide, og vi har strek alle tre, så jeg trodde det var veldig vanlig, jeg.. :o) Ingen av oss vet kjønn da, så like langt..heh..tror vi kan konkludere med at det er lite hold i strek-teorien :)

Skrevet

Hører mange sier at de fikk strek først på slutten, kanskje vi kan ta en ny undersøkelse da?

Skrevet

Enig med du Erisa, ta en ny runde om ett par mnd!! :)

Er forresten i uke 27 her, ingen strek, jente i magen..

Skrevet

Med førstemann hadde jeg veldig tydlig strekk; husker ikke når den kom, men kanskje rundt uke 30? Det var en jente. Venter jente denne gangen også, men har ennå ikke sett antydning til strekk (er i uke 27 nå).

Skrevet

Jeg har ikke antydning til strek og jeg er 24 uker på vei. Volvat var sikre på at det er ei jente, så vi får se :-)

Skrevet

25+5 her, venter gutt, og ingen strek! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...