Gå til innhold

Han har begynt å tisse så unormalt ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 3 1\2 år. Synes han har begynt å tisse så unormalt mange ganger. det er snakk om flere ganger i timen. Spurte om det svei når han tisset, men det gjorde det visst ikke. Kan det likevel være blærekattar heller urinveisinfeksjon??? drikker ikke mer enn normalt heller.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville levert en urinprøve hos legen jeg sånn for å sjekke. kan være tidlig i en urinveisinfeksjon og da er det jo greit å starte behandling før det er feber og full infeksjons pakke. jeg har ei jente som har vært mye plaget av urinveisinfeksjon tidligere og når hu begynner å tisse mye så leverer jeg en prøve hos legen for sikkerhetsskyld for det er så vondt for henne når infeiksjonen går så langt. har den fordelen at søsteren min er legesekretær så alltid greit for meg å levere prøver og få dem sjekket på stedet. er ikke alltid det svir selv om det er en urinveis infeksjon. kan anbefale gutten din å drikke biola etter at vi ble anbefalt det av legen for ett år siden så har ikke jenta vår hatt urinveis infeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...