Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har bestemt meg for å pakke sakene og flytte oppover til trondheim neste år for å ta en bachlor på NTNU, men har aldri vært i trondheim så det er litt skummelt. og som alenemor så tenker jeg at det kan bli tøft, noen som har benyttet seg av barnehagene og tilbudene de har ved NTNU? eller om noen skal ta bachlor i psykologi der neste år, så rop ut kanskje vi kommer i samme klasse
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har ikke brukt bhg der, men jeg kjenner 2 som jobber i ntnu-bhg, og de er kjempekoselige begge to :-) Jeg har studert litt der selv, og trivdes med det! Trondheim er verdens besteste by, da! Velkommen skal du være!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 kult Ja hadde vært hyggelig å bli kjent med noen den dagen vi er på plass kjenner ingen som bor der nå, så greit å få seg litt nettverk gleder meg veldig nå!
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hvor gammel er ungen din da? Jeg har en pode på 6 måneder. Forøvrig så er det mange aktive dib-grupper i Trondheim. Massevis av koselige og artige folk assa. Thihi
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 så gøy dattern er 2 nå i oktober, jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste og har eksamen snart så får nok ikke så mye tid nå før nyttår, men får komme sterkere tilbake etter nyttår og prøve å bli litt kjent da
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, bare rop ut, du! Massevis av unger som venter på å treffe dere i bartebyen!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 hehe.. så kult jeg skal rope høyt jeg når jeg får litt mere tid igjen
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 hihi..søt du hva gjør du på i trondheim forresten?
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 jobber på en aldri så liiiten møbelbutikk borti svingen der.. mulig du har hørt om den? sender ut damebibelen en gang i året? *fnis*
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 hehe.. så kult god humor du gleder meg til å bli bedre kjent!
kajak&Daniel Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg studerer på NTNU, bor på studentby og har Daniel i studentbarnehage :-) Trives kjempegodt i Trondheim, på studentbyen og Daniel trives godt i barnehagen! Jeg har ingenting å utsette på barnehagen!
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 *fnis* hender jeg slår til :-p har du tenkt på hva slags bolig du vil ha da?
Kosel Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bodde og studerte i Trondheim. Hadde ikke barn da. Trivdes kjempe godt! Fantastisk studentmiljø og en flott by. Jeg leide privat på byåsen. Litt utenfor byen - men kjempe deilig å ha litt plass rundt seg, hage - og det tok meg bare 15 min med bussen ned til sentrum. Gikk på dragvoll så litt reisevei til forelesningene hadde jeg jo, men det går jo busser hele tiden så var ikke noe problem det:) Tror du kommer til å trives i bartebyen! Lykke til:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har kikket på studentboligene, men får nok ingen 3 roms, siden vi bare er oss to. og vi er bortskjemt med det nå, så da finner jeg nok heller noe privat, det er litt billigere enn det er her, så det skal gå har bil som skal være med, så gjør nok ikke noe om det er litt utenfor byen. men er jo ikke kjent så må finne ut av ting. min nærmeste vennine er fra trondheim så hun skal hjelpe meg når jeg skal ut å se på boliger men tar gjerne imot tips ))
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 hva studerer du? er du alene? og hva slags leilighet har du? hehe.. trenger ikke svare om du ikke vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå