Gå til innhold

Er det sant????hjelp meg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!!

Er på dag 44 i syklusen(har veldig lange sykluser fra før å trøbbel med å få mensen på rett tid)!!Her om dagen fikk jeg et kraftig sopp utbrudd i underlivet å dro idag for å kjøpe salve etc mot dette....Når jeg sto på apoteket så jeg disse quick respons testene..Jeg røska med meg en i samme slengen,viste jeg var tåpen ,men men...Måtte bare få stille min egen nyskjerrighet...IGJEN!!!!!

Jeg tok testen i 14 tiden idag,måtte egentlig ikke tisse,men det kom noen dråper som var akkurat nok,mens jeg drev på å kledde på meg tenkte jeg..Dette var jo ingen vits i grunn,men før det gikk et halvt minutt var testen KNALL POSITIV!!!Men jeg er så innmari skeptisk...Klarer liksom ikke å tro på det!!!!Gikk på pergo denne mnd også....

Kan jeg lene meg tilbake å slappe av eller???Tenkte jeg skulle gå med en urinprøve på lege kontoret i morgen for å være 100% sikker....

Er så innmari spent..16pp har det tatt!!!!Jeg skjelver...Vet ikke hva jeg skal tro....

Dessuten har jeg ingen symptomer,bare bitte litt ømme pupper...Men ikke noe nevneverdig!!!!!!!!!!!!!!

Hjeeelllp.......Hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok gravid ja!:) Den ville jo ikke blitt knall positiv hvis du ikke var gravid. Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med svangerskapet!!:)

Skrevet

Huff ja.....Det er jo det jeg også tror så klart,men så kommer disse tankene om at det kan være feil da,men skal til legen i morgen!!!Da blir det konstatert.....=)=)=)

Skrevet

Jeg kan bare si gratulerer så mye med graviditeten....Så gøy at det kommer inn slike innlegg også....:)

Skrevet

gratulerer så masse :)

Skrevet

Grattis, du er vel gravid;)

Skrevet

=) Tuuusen takk altså.....Er vel 6+3 hvis det stemmer ut i fra forgie mens...Gleder meg til å få skikkelig svar i morgen!!!!!Da blir det litt mer "Ekte"......

Skrevet

gratulerer så masse.... håper jeg også er gravid...

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Så koselig- og så artig når det blir så overraskende man finner det ut.

Vær snill og holde oss oppdatert fremover.

Lykke til hos legen!!!!!!!!

Skrevet

gratulere så mye:) kos deg med svangerskapet.

Skrevet

Gratulerer! Du må gi oss tilstadsrapport i morgen da, etter du har vært hos legen :o)

Skrevet

Jiiipppiii....Kom nettopp hjem fra legen..Er gravid!!!!Nå begynner det å gå opp for meg her.....Jeg er så glad så glad!!!!!!!!!!=)=)=)

Sender masse baby støv til dere alle sammen<3<3

Skrevet

Gratulerer!!

Kos deg masse den voksende magen.

*tar i mot babystøv og håper jeg kommer etter i løpet av de nærmeste dagene* :)

Skrevet

:-) Gratulerer så mye....*tar i mot baby støv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...