Hanne31 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har fått en babybjørn bæresele men leste nå at disse ikke skulle brukes til helt nyfødte. Er det noen som har erfaring med sjal eller slynger som er bra, enkle å bruke og som helst ikke koster all verden? Synes det ser så kronglete ut å få på disse sjalene.
Anele&Solstråla Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 HAR BLITT ANBEFALT TRICOT-SLEN....åj..store bokstaver:) Den koster 549 på bla babyshop.. Har og en babybjørn, men tenkte å investere i en slik en:)
Hanne31 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Får ta meg en tur på babyshop å se jeg da. Kunne gjerne fått flere tips også dersom flere har noen. :-)
Mamma'n til 2 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg merket meg med min første at babybjørn først ble aktuelt å benytte når han ble tilstrekkelig våken - og da var han også stabil og stor nok til babybjørnen. De første 4-6 ukene sov han mest. Når han ble ennå større snudde jeg han slik at han kunne se menneskene rundt seg, og det elsket han! Og rundt 10 mnd, ble hipsterseat tingen (et belte med et sete på som festes rundt hoftene for å avlaste).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hei, kiropraktorer anbefaler ikke å bruke BabyBjørn før babyen kan holde hodet selv. Har selv en BB og sjal. Bruker sjalet først, siden BB
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Heisann. Jeg har heller ikke tro på babybjørn... Da henger de i bekkenet, og det kan ikke være så bra for en liten kropp. Gå inn på tettinntil.com som er en chatteside for sjal og slyngefrelste. Mange fine bilder og instruksjoner. Jeg har ikke fått prøvd sjalet mitt enda, (ungen kommer ikke før i nov) men det ligger klart i skuffen.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Også kjøpt sjal pga mange fordeler: Kan bæres fra nyfødt- på flere forskjellige måter, barn liker å bæres, naturlig "dyssing", jeg slipper å bli sliten i nakke/skuldre, skal være bra for evt kolikkbarn. Har kjøpt didymossjal. Kan kjøpes gjennom naturbarn.no, lotusbarn.no, sneglehuset.dk se også tettinntil.no Ulempe med bæresjal er at det tar tid å lære seg knytteteknikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå