silly sally Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Lillemann har så smått begynt å forsøke seg på krabbing nå, han er stort sett veldig aktiv. Derfor tenkte jeg at jeg ville kjøpe en vinterdress til han til jul, da vil han være ca 9 mnd og det er sikkert gøy å kunne vere litt ute i snøen (dersom vi får noe snø da ). Vi bor på vestlandet, så det må definitivt vere en vanntett dress og så bør den jo vere lett og god å bevege seg i. Noen som har tips om aktuelle dresser? Lurere og litt på hvilken størrelse jeg bør satse på, han bruker nå 68/74, dressen bør jo helst holde gjennom vintersesongen
cec26 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hei:) Min sønn er 10 mnd til jul, og han arver remia tec dressen sin fra storebror, den er jo litt dyr da, men å få solgt igjen.. de koster mellom 700 og 1000 kr.. De har sånn varmepute i rompa, og det er jo helt genialt i den alderen, jeg er kejmpe fornøyd med de dressene.. Str 80 ville ha tatt.. da har du den hele vinteren, stor i str.. Min er 69 lang nå, så den er stor til han enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå