Gå til innhold

mor og barn undersøkelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange her er det som er med a? når jeg fikk brev om ul sto det at det kom til å være noen spørsmål og da tenkte jeg at jeg kan jo være med. meeen da jeg fikk den var det jo nesten en hel bok med spørsmål jo! vet ikke om jeg orker å sette meg ned med det en gang! får høre med sambo om han har lyst uff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker ike å være med...greit nok å svare på spørsmålene, men orker ikke alle prøvene og diverse man må være med på i etterkant av fødselen...

Skrevet

ja, det og! må være med i mange år framover.....

Skrevet

Jeg og sambo begynte faktisk å svare på skjemaene og synes egentli det var litt moro bare sånn for oss selv..hehe...,men, nei, da jeg så alt det andre det innebar å være med, havnet de i søpla begge to...:)

Skrevet

vi er med av den enkle grunn at dette er forskning, og ikke bare sann viss-vas ulike private firmaer sender ut. men det er jo helt opp til folk selv å bestemme.

tok under en time å fylle ut skjema før ul- selv om det så ganske omfattende ut med engang gikk det fort. på ul ble det tatt urin og blodprøve av meg, og en blodprøve av sambo.

vi bestemte oss for å være med, da det ikke ble så mye pes- og det er til en god sak, altså forskning på sammenhengene mellom kosthold og plager i svangerskapet.

Skrevet

Vi er med på det:)

Tok i grunnen ikke så lang tid og svare på de spørsmåla,da det hele gikk ut på og krysse av....

Men det er opp til en hver enkel...

Jeg tenkte som så at det er jo ved vår hjelp de kan fortsette med forskning og statestikker,ser det nesten som min plikt og hjelpe til...

Tenk om alle hadde tenkt:åååh,nei dette gidder jeg ikke....ååhh,dette tar for lang tid.....

Det er jo tross alt forskning som lærer oss!Statestikk som viser oss.

Uten oss hadde de ikke hatt noen kilder som de kan henvise oss til..

Skrevet

Tror det er viktig at vi er med på slikt...

Tar ikke lange tiden når man først setter seg ned.

Så vi er med!!

Skrevet

Liker å bruke tid på slikt jeg. Lærer litt underveis også. Er med på 1. mann og skal bli med på 2. også. Bruker mer tid på BIM og DIB så det koster meg lite å være med på denne type forskning :-)

Skrevet

var med på førstemann og er gladeslig med på denne og.

tar jo ikke lang tid å fylle ut spm, og er da ikke mange prøvene som tas. Tas prøver av babyen etter fødselen, ellers ble det da ikke tatt noen prøver av oss.

Synes og det er viktig at vi er med på denne typen forskning. Da jeg var på ul i forrige uke sa jordmoren at de venter å få svar på mange viktige spm når prosjektet avsluttes.

Skrevet

Vi er med begge to fordi det er nødvendig forskning som våre barn eller barnebarn kan dra nytte av senere.

For oss var det en selvfølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...