*3 gutter i hus* Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Vær så snill jenter! Kom med forslag før jeg går ut av mitt gode skinn her ;-) Dagene blir SÅ lange!!! har lurt på sånn scrapbook,men må da kjøpe meg eit kamera....For det er det samme som å lage en fotoalbum sant??? men FORSLAG mottas med stor TAKK :-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Anbefaer scrapping ja ... blir skikkelig hekta da men
Babyønske �� Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hva med å lage kort? Det er jo litt i samme sjanger som scrapbooking. Også er det jo snart jul. Kjekt med hjemmlagede julekort og til/fra lapper. Sjekk på www.panduro.no, der er forresten ideer til det meste.
*3 gutter i hus* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 ingen flere??? hva gjør dere på når dere har litt tid til overs?? Ps.kan ikke strikke ;-)
hildus Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ta deg en tur på panduro, da får jeg lyst til å lage alt mulig. De har Kanskje fått inn jule ting allerede, og det er masse fint som ikke er vanskelig å lage. Tilda serien de har er det utrolig mye fint i om du venter en jente spesielt da. Ellers kan jeg anbefale å strikke et nøstebarn teppe. Det er veldig lett og du trenger bare å kunne strikke rett, ikke både rett og vrangt.
Lita jente på vei :-) Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Smykkelaging er moro - her finner du masse info på panduro. Keramikkmaling er og supermoro - og man kan lage gaver som passer ALLE:-) Lykke til da:-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 scrapping.lage lys,lage såpe... kjøp deg en hobby bok der er det masse gode ideer:)
*3 gutter i hus* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 hm ja var inne på den siden nå! MYE...phu...noen tips??? for å sile ut noe...hihi men hva må jeg ha for å begynne med sånn scrapping?? herregud så nybegynner jeg er! Har alltid hatt fotballen min jeg...:-p...men nå når jeg ikke kan spille er jeg jo helt grønn på andre ting...skjønner om dere blir fortvilet over meg ja..:-(
Niem og Patrick Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Smykker, brodering, strikking, scrapping.. mulighetene er mange Brodering er gøy og kjempeenkelt! Kjøp et enkelt korsstingbilde, instruksjoner ligger inni pakken. Timene flyr!! Jeg har brodert en hel masse, har nå kastet meg over på strikking/hekling www.garnstudio.com der kan du lære å strikke/hekle www.margaretha.no en fin side der de seller broderier osv=) Kan anbefale en tur innom en hobbybutikk, der har de masse gode tips=)
*3 gutter i hus* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 men finnes det ingen startpakke??? innen scrapping? der en får alt en trenger for å komme i gang???? hihi I know....ER hun blond el?????
mine små alver... Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Hei hva med å male?? Det er gøy. Jeg har malt postkasser,dørskilt,bilder og div. Hvis du ikke har malt så mye før kan du bruke matpapir å legge over,fargene kan du jo velge selv.Eller så anbefaler jeg også hobbybutikken der har de noe som passer for alle.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Joda,gå på foto butikker eller til og med nille har tingene til en billig penge:)
med baby nr 4 i magen Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 lag deg ett baby teppe om du ikke strikker det kan du sy ett , om du ikke har sy maskin kan du trokle det sammen for hånd, ta ett kurs kansje, klipp og lim sammen stoff bitene med visofiks, noe en stryker på
*3 gutter i hus* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2007 å husker tilbake da jeg lagde et teppe i sånn lappeteknikk! DET var gøy det,men MÅ ha symaskin så....Men tusen takk jenter!! Mye fint her nå!! Og jeg tråkler panduro for å si det sånn :-) Og når min mann kommer hjem nå stikker jeg ut for å finne meg noe!!! Jippi..!!
mammasilla Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Hva med å lese? Det er jo så utrolig mange gode bøker :-) Å, nå gleder jeg meg til snøen kommer og vi kan fyre i peisen og lage varm kakao:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå