Gå til innhold

MÅ HA EN HOBBY!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill jenter! Kom med forslag før jeg går ut av mitt gode skinn her ;-) Dagene blir SÅ lange!!! har lurt på sånn scrapbook,men må da kjøpe meg eit kamera....For det er det samme som å lage en fotoalbum sant??? men FORSLAG mottas med stor TAKK :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage kort? Det er jo litt i samme sjanger som scrapbooking. Også er det jo snart jul. Kjekt med hjemmlagede julekort og til/fra lapper. Sjekk på www.panduro.no, der er forresten ideer til det meste.

Skrevet

ingen flere??? hva gjør dere på når dere har litt tid til overs?? Ps.kan ikke strikke ;-)

Skrevet

Ta deg en tur på panduro, da får jeg lyst til å lage alt mulig. De har Kanskje fått inn jule ting allerede, og det er masse fint som ikke er vanskelig å lage. Tilda serien de har er det utrolig mye fint i om du venter en jente spesielt da.

Ellers kan jeg anbefale å strikke et nøstebarn teppe. Det er veldig lett og du trenger bare å kunne strikke rett, ikke både rett og vrangt.

Skrevet

Smykkelaging er moro - her finner du masse info på panduro.

Keramikkmaling er og supermoro - og man kan lage gaver som passer ALLE:-)

Lykke til da:-)

Skrevet

scrapping.lage lys,lage såpe...

kjøp deg en hobby bok der er det masse gode ideer:)

Skrevet

hm ja var inne på den siden nå! MYE...phu...noen tips??? for å sile ut noe...hihi men hva må jeg ha for å begynne med sånn scrapping?? herregud så nybegynner jeg er! Har alltid hatt fotballen min jeg...:-p...men nå når jeg ikke kan spille er jeg jo helt grønn på andre ting...skjønner om dere blir fortvilet over meg ja..:-(

Skrevet

Smykker, brodering, strikking, scrapping.. mulighetene er mange :) Brodering er gøy og kjempeenkelt! Kjøp et enkelt korsstingbilde, instruksjoner ligger inni pakken. Timene flyr!! Jeg har brodert en hel masse, har nå kastet meg over på strikking/hekling :)

www.garnstudio.com der kan du lære å strikke/hekle ;)

www.margaretha.no en fin side der de seller broderier osv=)

Kan anbefale en tur innom en hobbybutikk, der har de masse gode tips=)

Skrevet

men finnes det ingen startpakke??? innen scrapping? der en får alt en trenger for å komme i gang???? hihi I know....ER hun blond el?????

Skrevet

Hei hva med å male?? Det er gøy. Jeg har malt postkasser,dørskilt,bilder og div. Hvis du ikke har malt så mye før kan du bruke matpapir å legge over,fargene kan du jo velge selv.Eller så anbefaler jeg også hobbybutikken der har de noe som passer for alle.:)

Skrevet

Joda,gå på foto butikker eller til og med nille har tingene til en billig penge:)

Skrevet

lag deg ett baby teppe om du ikke strikker det kan du sy ett , om du ikke har sy maskin kan du trokle det sammen for hånd, ta ett kurs kansje, klipp og lim sammen stoff bitene med visofiks, noe en stryker på

Skrevet

å husker tilbake da jeg lagde et teppe i sånn lappeteknikk! DET var gøy det,men MÅ ha symaskin så....Men tusen takk jenter!! Mye fint her nå!! Og jeg tråkler panduro for å si det sånn :-) Og når min mann kommer hjem nå stikker jeg ut for å finne meg noe!!! Jippi..!!

Skrevet

Hva med å lese? Det er jo så utrolig mange gode bøker :-)

Å, nå gleder jeg meg til snøen kommer og vi kan fyre i peisen og lage varm kakao:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...