Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jenta mi er snart 4 mnd og har spesielt den siste uka begynt å prate mye mer. Noen ganger skriker hun skikkelig til, ikke gråting, men skikkelig skingrende og HØY skriking! Jeg har gått rundt og trodd at det er noe i veien, men på bussen idag var det en liten gutt som skrek akkurat likedan. Er det normalt? Bare prating og utforskelse av stemma? Hun har puppenekt for tida også, og noen ganger skriker hun slik når jeg legger henne til brystet, derfor jeg tenker at det kanskje er negativt...
*ønsker nr 2* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 ja, er nok normalt.. de oppdagetr stemmen sin vettu er til å bli gal av denna hylinga til tider, men er jo søtt da ;P
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Godt å høre... trodde det bare var min!! Blir ikke like stressa heretter nå da som jeg vet det bare er lek!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hehe dette gjør jenta vår også.. er morsomt å se og høre på henne men som du/ dere sier så blir det litt slitsomt i lengden:) Vekker jo hele huset omtrent når hun " skriker " sånn hihi:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har gått rundt og vært redd for at naboene tror jeg mishandler jenta jeg.. ! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå