Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Bare lurer på om de fleste biler har lange nok seler til denne bilstolen? Vi har nå er maxi cosi cabro, og det går fint, men hørt at noen av hts sine stoler trenger lengere seler...hmm... Og fra når begynte dere evt å bruke denne stolen?
Johanne B Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 begynte å bruke den fra 9mnd ca.... passer i nissan x-trail da hvertfall..... tror ikke selene er noe særlig lengre enn vanlig i den.....
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har izi kid som kun kan brukes bakovervendt, ellers samme stolen. Synes ikke den bruker noe lengre seler enn maxi cosi cabrio stolen(vi hadde også den som første stol), egentlig så tror jeg kanskje den bruker kortere. Hvordan det er når man monterer forovervendt vet jeg ikke. Vi begynte å bruke stolen da snuppa var rundt 9 mnd tror jeg, da vokste hu lengdemessigsett ut av maxi cosi cabrio stolen. Bruker iZi kid`n ennå, snuppa er 22 mnd.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Glemte å skrive, vi har hatt stolen hennes i+noen venner med samme stol: -Ford Fokus stv -VW Touran -BMW 525 tdi Stv -A6 stv -VW Passat stv -BMW 325 tdi -A4 stv -husker ikke hva slags i farta men en liten peugot Som sagt er alt dette bakovervendt montert izi kid og izi kombi stoler.
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk for svar :-) Vi har en A6 så da psser det nok! Snuppa har akkurat rundet 7 mnd, men maxi cosi blir så trangt nå fremover med dress osv, så vurderer å bytte det ut... tror nok hun nærmer seg 9 kg også nå, hvis hun ikke alt er det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå