Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 http://kvinneverden.no/barn/vis/artikkel/8/ammesjalet-b.html
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Vet, har bestilt meg enn sånn en... Føler meg ikke bekvem med å amme offentlig..men med denne er jo saken løst!
Mamma'n til 2 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg brukte helt vanlige sjal/skjerf (den brede typen), som jeg bare dekket barnets hode og puppen med når jeg ammet føstemann. Er vanligvis ikke særlig blyg av meg, men på kaldeste vinteren ble puppen plutselig veldig naken.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 ..skjønner hva du mener..- Skal sjekke ut dette ammesjalet...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 hva er galt med å amme offentlig da?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Ikke noe..bare at jeg personlig er litt sjenert og ikke liker å vise puppen min...det er alt! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Sånn har jeg det også.. Men amming må til, så jeg skal også prøve et sånt sjal.. Vi må få lov til å være litt blyge, noen av oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå