<3katie<3 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Er så lei av det vanlige... Noen som har forslag til noe kjapt og godt???
summer85 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 1: del opp kyllingfilet i biter, stek sammen med løk og mais, server med kremet kyllingsaus, pommes frites og eplesalat. (epler i biter, vårløk og 1 pk med feta snack med paprika) 2: fiskerboller i hvit saus og potet. 3: taco 4: Pizza (taco) 5: wok med kylling eller svinekjøtt 6: kjøttdeig og spagetti. 7: hjemmelaget hamburger (lag hamburgere av kyllingkjøttdeig, med salt, pepper og løk.. stek de og bruk rista brød som hamburgerbrød. masse salat) 8: lasagne med en god salat til 9: svinefilet med fløtegratinerte poteter og eplesalat 10: bakt potet, med ost, rømmedressing, mais, kryddersmør og stekt skinke/bacon. hmmm, ja det var det jeg kom på nå....
Mammapudding Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Bali kyllinggryte med ris til..det har i alle fall jeg lyst på i dag:)
Mulle :) Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Pølse i brun saus med poteter og gulrøtter Makaronigrateng max boller med makaroni joikakaker
<3katie<3 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Oj, oj, her var det mye godt Tusen tusen takk Må lagre dette så jeg har forslag frevover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå