xxxo Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 skal spise kjøttdeig og pasta, vil ikke gi sønnen på 9 mnd kjøttdeig og han spiser ikke middags glass? noen lure tips om hva jeg kan gi, som går kjapt? prøvde å kioke svinekjøtt en dag, men det ble såppas tørt og hardt at en uten tenner fikk problemer..
grå :) Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 kan du ikke bare finmale kjøttdeigen da? saus og pasta funker vel også
Marthe&AliceEmilie Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 bruk bare tomatsausen og pastan til han:) min snuppe får glass da de fra hipp spagetti bolognese eller hva det nå heter.. det funker kjempe bra her... bare karv spagettin litt
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Saus og spaghetti må da vel være godt nok... Kan jeg spørre om hvorfor du ikke vil at han skal ha kjøttdeig?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 frøkna på 9 mnd spiser kjøttdeig....bare kjøper den uten salt , går så fint så :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå