Lille jente Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå er det 6 dager igjen til IKM...Det var rett før jeg "tisset på en pinne" i sted, for jeg har så lyst å vite. Men så er det litt skummelt også, tenk om testen er negativ!!! Hvordan går det med dere andre?? Klarer dere vente med å teste??
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Har nok aldri klart å vente til etter ikm for å teste;P
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hadde egentlig ikm i går eller idag dersom syklusen skulle vært i rute denne gangen, men jeg tror selv at jeg hadde forsinket eggløsning denne måneden. Derfor ikke testet ennå nei. Tenker jeg tar en test i helga.
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 heldig som klarer å vente du da;P Men håpe håpe det klaffer for deg da:) Masse lykke til
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hehe...blir litt sånn etterhvert når man har prøvd en stund og det ikke klaffer. Da er det ikke like spennende å teste FØR ikm lengre
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Det er sikkert det...men er kommet til det stadiet hvor man ikke forventer noe lengre da. Men testeing er fortsatt gøy
Lille jente Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 Har ikm på mandag...men jeg har enda ikke testet, selv om jeg har driiiiiiiiiiiiit lyst!! Vurder sterkt å ta en test i morgen, selv om jeg vet at det kan vært bortkastede penger, må jo kjøpe en ny og teste igjen snart om den er negativ. Jeg syntes det er like spennende ennå, selv etter 16 mnd med prøving og testing og skuffelser! Håper jo fremdeles på det riktige resultatet )
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 bestill deg tester på billigetester.com så er de her i slutten av uka:)
Lille jente Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje jeg skal gjøre det ja.... er så spendt...men er så redd for å bli skuffet igjen...Dette er ikke lett!
har4barn Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Har ikm i helga, og har ikke tenkt å teste før evt over helga. har blitt skuffet så mange ganger at jeg helt har mistet troen på at vi noen gang skal få nr 4. Ja, ja....
Lille jente Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg bestillt flere tester fra billig-tester. Håper jeg slipper å bruke de ;o) Spørs om jeg ikke tar den testen jeg har på lur i morgen tidlig!!! Min mann kommer hjem fra jobb i morgen etter flere dager, hadde vært en super overraskelse å hatt en positiv test klar !!!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 hadde vært gøy det ja:) er ikke så lett dette med å vente når man har tester i hus,huff er kronisk på testing jeg å,menhar egentllig tenkt å ikke teste før 1 uke etter ikm denne gang,så får vi se da:)
Lille jente Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg og hadde egentlig tenkt å vente til helgen, eventuelt mandag. Men denne gangen syntes jeg det er ekstra spennende, kroppen viser så mange rare tegn som jeg ikke har opplevd før.... Det er som du sier, vanskeli å la vær når man først har testen i hus.
Tasselur Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Spotting begynte i går, + litt i dag, så tenker jeg slipper å teste denne pp... : ( Skulle det av en eller annen grunn ikke ha skjedd noe til lørdag så blir det nok en test hvis tempen fremdeles er høy! Men hun kommer nok i morgen...
SommerBris Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Kjenner at jeg begynner å bli utolmodig, hadde mst lyst til å teste idag. Har ikke IKM før til mandag/tirsdag. Så får vente så lenge jeg klarer. Kan hende jeg sprekker snart, men i helgen har jeg nok uansett bestemt meg for å ta en test:) Klarer nesten ikke å vente mer.
Lille jente Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2007 bra det ikke bare er jeg som sprekker. I morgen har morfar bursdag, så det hadde vært en veldig fin dag å få en positiv test.... Selv om jeg vet jeg burde ventet til mandag med å teste....
nummer2påvei Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har ikm på mandag. viiiill teste men vill ikke bli skuffet.....
Lille jente Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. oktober 2007 da er vi i helt samme situasjon "Vilhaenlitenen". Har så lyst, men så er det så skummelt også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå