Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg lurer på hvor man kan ta dette? noen som vet... Kan hvem som helst ta det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Dr. Rune Braut i Sandnes, men du må ha henvisning fra fastlege for å få gå her. Super lege, med egen jordmor. Anbefales. Mamastork???
Elskeråværemamma Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg gikk til vanlig ultralyd hos Eli Smedvik, og hun har også 3d ultralyd hun svitsjet over fra vanlig til 3d og jeg fikk med hjem både bilder og dvd - veldig artig!! Husk at du må spørre om å få med dvd før hun eventuelt setter igang. Betalte kun 150 kr for dvd-en... Dette fordi min fastlege sendte meg til henne på ordinær ultralyd, må nok betale mer hvis en ringer selv og bestiller time!! Var kjempekjekt å se vesla på 3d - anbefales!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Min lege vipper også mellom vanlig ul til 3d-ul. Tidlig i sv.skapet ser babyen ut somen voksklump i 3d, men etterhvert blir det mer spennende... Betalte ikke no..men har gått til privat lege/jordmor..
MammaMia:-) Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tok 3d-ultralyd hos Synnøve Ørn på Storhaug, fikk anbefalt henne fra sykehuset. Kjempeflink dame:-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 ..hvor på Storhaug? Har aldri hørt om denne legen.. Er hun gynekolog?
2 prinser og en prinsesse Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 reis t bryne til kari utne.. hun har fått 3d og 4d.. koster 500 kr å gå til hene.. værdens beste jordmor spør du meg...
nattensDronning Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 vet at Hinnaklinikken har. Og dit trenger du ikke henvisning. Du kan ikke gå til Eli Smedvig uten henvisning fra legen (jeg skulle gjerne visst at hun kunne svisjet over til 3D, jeg visste ikke om det da og hun sa heller ikke noe....synd).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Dr. Bergh på Madla har 3d. Men der trenger du henvisning.
MammaMia:-) Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Synnøve Ørn holder til i Hjelmelandsgaten 38 på Storhaug, tlf 51 53 38 98. Vet ikke om hun er gynekolog.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 jeg gikk til dr johan berg på madla. en meget behagelig mann. flink til å forklare hva han gjør. og han tar grundige ul , for å se på alt har vært hos han tre ganger i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå