Tommage♀♂ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Ahrg!! Hver gang jeg ringer (og det er temmelig ofte for tiden siden de bare kødder med bestillingen min) må jeg vente i telefonkø i minst 20 minutter, helst lenger! Og når jeg endelig kommer gjenom blir jeg satt over til en annen kundebehandler, som medfører ny venting og mer dårlig ventemusikk...
manonym Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Og den samme sangen har de hatt i maaaange måneder nå! Kjenner til problemet selv skjønner du;)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Det er vel ikke så mange som vil ha den drittjobben tenker jeg. Ikke gøy å få kjeft hver dag på jobben av sure kunder.. Jeg skulle ha vært rimelig despo før jeg hadde tatt den jobben.
Tommage♀♂ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Sant nok... Utrolig nok svarte jeg ganske rolig og sindig nå når jeg endelig fikk svar og beskjed om at bestillingen min for 3. gang ikke er registrert, og at jeg må sende inn en fjerde. Er det muuuuulig??
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ja det er mulig! Vi ventet i 8 mnd på hyllene til garderobeskapet vårt og hadde alt av tøy og sko liggende på stuegulvet. Stas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå