Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg sett så mange innlegg om disse Reima-dressene at jeg måtte gå inn på nettsidene til Reima og se. Og hjelpe meg, for noen kjedelige klær!! Hadde skjønt oppstyret hvis det hadde vært noe spesielt med dem, men klærne er jo kjempekjedelige!! Typisk nordmenn, vi har så lite utvalg i dette landet at vi hiver oss over det ene merket som er hypet opp for å virke eksklusive. Er jo sauer alle sammen..
Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Sånn i motsetning til nok et debattinnlegg om dressene, liksom?
Turid Laila Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Og det viktigste med en dress er at den er, hva? Morsom??
Willemo Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Og denne konklusjonen trakk du helt alene, ved å SE Reima klær på en nettside? Gratulerer du har vunnet en pose med kaffe.
ape Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 syns ikke de er kjedelige... Dessuten er der varme,vind og vanntette:) Det er viktigere enn at de ser kjedelige ut ( i dine øyne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå