Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har fårr lånt en skinnpose av søstra mi. Hva annet trenger jeg oppi vogna i februar?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 det har jeg også lurt på. venter selv i slutten av februar. ar fått en enkel blå pose med hjemmenfra som jeg selv lå i som liten. jeg er født i april, og søsteren min i januar. mamma sa vi brukte denne. den er ikke i skinn men i stoff- og ikke så veeeeldig tykk heller. tenkte å ha dennei vognen, og evt en dyne oppå? må da holde det vel?
januar-baby Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Kommer ann på kor du bor og kaldt det er! Helt i starten er en jo lite ute uansett om det er veldig kaldt..... Det verste en kan gjøre er å kle de for varmt..... Eg har kjøpt en pose som ikke er for varm, men som eg kan bruke utover våren. Blir det super kaldt holder vi oss inne eller sper på med et teppe. Skal oxo kjøpe sånn saue skinn alle snakker så varmt om.
April76 er på overtid! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har tenkt å bruke lammeskinn under også en dunpose oppå, med teppe over....tenker det skal gjøre susen, holde henne varm og go Jeg venter i midten av Februar. Her på vestlandet treffer vi ikke de verste kuldegradene, og hvis det mot formodning skulle gå mye på minussiden så er det jo ikke heldig å ta barnet ut allikevel. Da er det greiest å holde seg innendørs, husk på at selv om barnet ligger godt i vognen, så puster det allikevel inn den iskalde luften....unngå lungebetennelse
Mammare Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg fikk februarbaby i 2005. Da hadde jeg tykk og god skinnpose i vognen. Kledde på babyen i vanlige tynne klær innerst (gjerne ullbody og strømpebukse), og hadde på enten tykkere strikket ullbukse, ulljakke, sokker og lue, eller av og til en myk vinterdress. Holdt seg god og varm inni der. Husk at det ikke alltid er slik at jo mere jo varmere. Det er viktig med litt luft også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå