Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 va kommer det av? hadde lite,så d gjorde ikke noe sa legen. men lurer på va d kommer av. spiser veldig mye søtt. er veldig søt syk om dagene, har det en sammenheng??
Løven & lurven Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis du spiser mye sukkerholdig kan du få mer sukker i urinen fordi nyrene ikke klarer å skille ut like fort som ellers når du er gravid. Og at fordøyelsen går saktere og det har jo litt å si det også.
pandabjørn Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 jeg hadde også sukker i urinen sist jeg var hos jm skal til jm i morra og i kveld skal jeg drikket et stort glass vann slik at jeg ikke har noe sukker i urinen i morra tidlig fikk et tips av ei jeg kjenner.. jeg hadde også sukker i urinen når jeg var på kontroll etter jul 2005 og det var pga jeg hadde spist litt mye søtt i jula...... men har man sukker i urinen flere ganger etterhverandre så må man ta en slik test husker ikke hva det heter, men heldigvis har jeg sluppet det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå