Candy girrrl Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Må kunne trille vogn og helst ikke bare bratte bakker. Litt veibeskrivelse skader ikke
Vicky 83 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Vel, den fineste turløypen til en liten, avslappende søndagstur er på Smøråsen (noen kaller det Smårås-fjellet, men det er egentlig ikke noe fjell..). Her går det imidlertid ikke an å trille vogn. Skal du kunne trille vogn er Hordnesskogen ganske ok. Det er i Fana. Kjør forbi Lagunen, ta til venstre i rundkjøringen etter bensinstasjonen, deretter 3. vei til høyre (da regner jeg med bossfyllingen). Så 1. vei til høyre igjen, og da skal du finne en parkeringsplass på venstre side. Ingen bratte bakker:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Og så har man de klassiske; tur på Fløyen (opp til eller på stiene på toppen) og i Fjellveien (helst i solskinn for å nyte den flotte utsikten).
La Perla Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg liker best Fløyen og Fjellveien og områdene deromkring. Isdalen er jo flat ganske lenge, og så kan man jo reise ut på Arboretet, der er det masse turveier.
supergyda Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Siljustøl v/ Lagunen. Arboretet på Milde. Gullfjellet i Arna (kan gå et stykke med vogn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå