Gå til innhold

når sank magen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry..veit at det blir spurt om dette her inne hele tiden, men glemmer svarene!

når pleier magen å synke? og ev. når sank din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vell egentlig helt anpå, min sank for noen uker siden, husker ikke akkuratt uke, men det var rundt da hodet festet seg i bekkenet, kjennte at alt skled nedover, en veldig ubehagelig opplevelse. .

Skrevet

Min har sunket veldig siste uka...Får kommentarer på det rundt meg faktisk, og JM sa det i dag... Er 38 fullgåtte uker.

Skrevet

jeg har 4 dager til termin og magen har ikke sunket...hmmm.Vi er alle forskjellige..

Skrevet

vi er nok veldig forskjellige ja, får høre at jeg ser fødeklar ut fordi magen min er så langt nede,kan ikke skjønne at den kan komme noe lengre ned heller, er rett og slett ikke mer og gå på. Og jeg er kun 30 uker, har vært sånn lenge...

Skrevet

Jeg i uke 36 nå og synes vel det begynner å sige litt nedover. Men har ikke vært sånn at magen merkbart bare datt ned, hehe!

Jordmor i dag sa at hun lå laaaaaangt nede i bekkenet og kom igrunnene ikke noe lenger ned nei...SF målet mitt var litt under det målt hos legen for noen uker siden, så tyder nok på at magen har sunket de siste 3 ukene hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...