Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Tank og renevasjon har vært her idag og tømt sepptinken!!! Har skylt i alle kummer og sluker brukt liter med go lukt,men hjelper....NEEEEIIII
Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Stakkar............................................ det går nok bort tilslutt
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 tenn stearinlys, det pleier å hjelpe!
line_n & sara Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 uff!! føler med deg! ville kansje reist bort på langt besøk i dag, hvis jeg var deg!!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 skal prøve og tenne stearinlys....vil gjerne være hjemme!! Skal egentlig lage middag nå!!Er sååå sulten.... Akkurat nå er jeg glad jeg kan gjemme meg i kjelleren!!!!!! Får vel bare holde pusten mens jeg lager mat da;)
line_n & sara Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 lag noe mat som overdøver lukta!! fårikål eller røkt kolje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå