Gå til innhold

Graviditetstester - undersøkt litt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange som starter en ny tråd for å finne de billigste og beste testene :) Jeg lurer jo på det sjøl også :) Derfor har jeg kikka litt. Sett på babyornot.dk, billigtester.no og babyklar.no - kun sjekket CB.

Alle leverer gratis dersom du kjøper for mer enn henholdsvis 90,- eller 150,- kr. Der hvor jeg fant ut at det er billigst er på babyornot.dk, der har de 2 CB til 95,- kr. Det btyr at man kan kjøpe 2 stk 2 pk for under 200,- kr som er tollgrensen! Jeg synes dette var bra og hvis jeg trenger flere tester kommer jeg til å kjøpe derfra!

Noen som har noen bedre tilbud? Synes det bør gå sport i å finne de billigste og dele det med alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at noen gidder og sjekke;) For jeg kjøper are på apoteket, men begynner å bli lei av å fly rundt i byen på forskjellige apotek for at de bak kassa ikke skal tro jeg er tullerusk så mange tester je har handla hver måned. Men om ikke denne måneden funker, så blir jeg å bestille med din henvisning til babyornot.dk;)

Takk for tips!!;o)

Skrevet

Hei Elimilena!

Jeg har ikke kjøpt på apoteket - hva koster det der? Jeg sjekka bare de sidene jeg visste om så hvis noen kommer over noen bedre tilbud håper jeg de melder fra på denne tråden!

Håper verken du eller jeg trenger å bestille fler, men blir det flere pp'er blir det babyornot på meg også!

Klem

Skrevet

her så koster :

cb digital 130,-

cb 2pk(vanlig?)ikke sikker på hva den heter 180,-

qr 99,- for en

Skrevet

Men nå vil jeg begynne å bruke pengene mine på babyklær i stedet;)

Skrevet

Ja, det glemte jeg å si da! Det er 95 danske kroner på babyornot.dk. Men hvor mye det er er jeg usikker på!

Jeg vil begynne å strikke babyklær jeg..

Skrevet

95 kroner for hva da?Tipper du mente cb digital

95,-DKK= 101,-NOK

Heldig du som kan strikke da, har alltid ønsket det. Kan bare strikke skjerf, men liksom ubegrenset hvor mange skjerf man gidder å strikke;p

Skrevet

95,- danske for 2 CB vanlig

Skrevet

Lønner seg om man kjøper mange da, men ikke for en pakke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...