atpåklatt08? Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 4.SA og det er i grunnen værre for hver gang. Hadde et litt større håp denne gangen-spiren klarte å klore seg fast i over 9 uker, men den gang ei. Nå vet jeg ikke hvor veien går videre om vi orker dette mere, er ikke helt i mål med tenink og vurdering. Venteer på time hos gyn for forhåpentligvis treffe på en som har litt greie på dette.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Tenker på deg. Håper dere får hjelp ved en evt. ny graviditet...
Beth Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Stakkars deg, så slitsamt! Eg veit du har det tøft nå, og håper du får skikkeleg oppfølgjing og hjelp til å behalde, om de vil prøve igjen. Trøsteklem
Modesty Blaise Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Uff og uff.......dette var trist å lese. Jeg trodde du var hakk i hel bak meg jeg nå. Har tenkt på deg for jeg har ikke sett noe til deg på lenge. Sender deg en varm klem. 9 uker er lenge. Skikkelig urettferdig å miste så sent. Lykke til med bearbeidingen og fremtdisplanene.
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 kjære atpåklatt08?! Det er nok lite vi her inne kan si som trøster deg, men jeg håper du har nære venninner og en god mann du kan lene deg på nå... Håper dere finner ut av hvorfor dette skjer og hva som skal til for å få spiren til å sitte! KLEM fra
så gla' Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Vil bare gi deg en trøsteklem jeg. *klemme*
ElinaN Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Trist, trist, trist. Føler med deg, og sender deg en trøsteklem.
Mumrikken :) Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Ååå, det var trist. Sender deg en trøsteklem, og håper du klarer å se fremover om ikke så lenge! Klem
Dotten Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Huff. Nei og nei... Jeg som var så glad på dine vegne, da du skrev innlegg om at absolutt siste prøveperiode for dere, så ble det klaff, og så går det galt igjen.......! Dere må kose dere så masse med de andre barna du/dere har, og ønsker dere masse lykke til med det å bestemme dere for å ev. prøve igjen........! PS: Har du prøvd progesteron-krem? Det som er 100 % naturlig fremstil? Vet ikke om det er noen superkur akkurat, men det kan jo gi det et lite puff! Lykke til og klem
Dolly Duck Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Huff nei så trist! 9 uker er langt, og du fortjente full klaff nå. Fryktelig trist. Håper dere finner ut hvilken vei dere tar fremover, og at dere får til det dere ønsker. Klem fra meg
Agne Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Stakkars deg. Så trist å høre. Jeg føler med deg og ber om at du får det til en gang. Håper at dere får hjelp til videre prøving.
martine68 Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 nei nei nei dette skulle jo ikke skje denne gangen atpåklatt08. Så utrolig urettferdig det er at du skal oppleve dette for 4. gang. Skjønner godt at du vurderer om du orker dette mer. Sender deg en stor trøsteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå