Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 jeg går på de,har gått på de i 4mnd ca. ser et annet innlegg her ang de,at de som går på de blør og blør. det jeg lurer på om det er noen andre her som ikke blør av de i det hele tatt.for det gjør nemlig ikke jeg,jeg slutta å amme for to mnd sia oxo. kan det være normalt? noen som vet?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Nå ammer jeg enda, men jeg har ikke blødd i det hele tatt. Har brukt pillene i nesten 5 mnd.
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Brukt de i 3-4 mnd jeg også, men ikke noe blødninger..
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har brukt det i ca tre mnd og har heller ikke blødd,
mamma >to gull Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har brukt de i 4 mnd og ikke blødd i det hele tatt. Ammer.
manonym Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg brukte de i 3 måneder, hadde en liten blødning på første brettet men ingenting etter. Har enda ikke fått noe selv om jeg ikke ammer mer og har ikke gått på noen prevensjon på en måned. (har ikke hatt sex heller da så er ikke gravid;))
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg begynte å blø ca en uke etter at jeg begynte med pillene. Det holdt på i ca halvannen uke. Har vært "blødningsfri" i to- tre uker nå, så håper for all del det holder seg sånn... - Ser jo at det er mange som sliter med blødninger her! (Fødte for tre mnd siden, og fullammer)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Jeg går på de pillene og er utrolig fornøyd med dem! Har ingen blødninger og ingen bivirkninger! Brukte yasmin tidligere, de gav meg bivirkninger i form av kraftig hodepine. Dette har jeg ikke med cerazette. Et supert prevansjonsmiddel for meg iallefall!
Annette78 Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har gått på den i 3 mnd og ikke blød noe. men jeg fullammer jo enda da
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Ingen blødninger her, gått på de i snart 4mnd.(og det er ikke alltid jeg har husket å ta de:()
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Et spørsmål, jeg fikk disse tabelettene i dag, men glemte å spør legen min om når jeg kunne begynne på de. I vedlegget står det at en skal vente til første mens før en begynner, men etter fødsel stod det etter avtale med lege.. Det kan jo ta år og dag før jeg får mensen, men da kan jeg også bli gravid. Skal jeg bare begynne på de uavhengig fra mens, hva gjorde dere? gidder ikke ringe legen dersom jeg ikke må liksom..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har nettopp vært og hentet resept på cerazette. Spurte når jeg kunne begynne på dem siden jeg ikke har fått mensen enda og da sa legen jeg kunne begynne når som helst=)
Love my kidz Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har brukt de pillene i 6 uker nå, begynte rett på uten mens først. Har ikke hatt noe blødning, men fullammer så kan jo være derfor. Opplevde hodepine og svimmelhet de første ukene jeg begynte med de jeg da.. og er usikker på om det er pillene eller søvnmangel som er årsaken til humørsvingningene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå