Gå til innhold

Veldig teit spørsmål, men trenger svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt av hvert å bekymre meg for om dagen.

LUrer på en ting: gikk på offentlig toalett på jobben idag, og etter at jeg var ferdig med å tisse, merket jeg at det var litt avføring i doskålen fra den som var der før meg...det er da ikke farlig for meg å ha brukt dette toalettet? Eller kan jeg få skadelige bakterier i meg (med tankt på fosteret seff).

Noen som kans vare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Det er i hvert fall veldig tvilsomt at avføring nedi doringen kan ha hoppet opp i skjeden din. Dette går nok fint!!

Skrevet

Ingen fare. Slimproppen som dekker for livmormunnen gjør at babyen er beskyttet mot bakterier.

Skrevet

Vel, med mindre du satt oppi avføringen vil det ikke ha noe å si vil jeg tro. Om avføringen var nedi skåla så kommer du jo ikke i kontakt med den.. for å slippe slike ting, så legg litt dopapir rundt doringen neste gang du skal på offentlig toalett så slipper du slike bekymriner.

Skrevet

Er ikke rart hun er hysterisk når man seg hvor mange hysteriske det er på BIM.... ;)

Kanskje vi skal prøve å få ned hysteri-faktoren..?

Skrevet

Sigenerer deg der Anonym ;P

Til Hovedinnlegger; det er nok mikroskopiske sjanser for at noe skulle ha skjedd deg og babyen din i og med at du ikke var i kontakt med det :)

Skrevet

Men tenkt om det sprutet litt av dovannet opp i rompa hennes da??? Da er jo sjansene LITT større for at man kan bli smittet med noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...