Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Har litt av hvert å bekymre meg for om dagen. LUrer på en ting: gikk på offentlig toalett på jobben idag, og etter at jeg var ferdig med å tisse, merket jeg at det var litt avføring i doskålen fra den som var der før meg...det er da ikke farlig for meg å ha brukt dette toalettet? Eller kan jeg få skadelige bakterier i meg (med tankt på fosteret seff). Noen som kans vare meg?
Nei! Ikke en til! Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hehe. Det er i hvert fall veldig tvilsomt at avføring nedi doringen kan ha hoppet opp i skjeden din. Dette går nok fint!!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ingen fare. Slimproppen som dekker for livmormunnen gjør at babyen er beskyttet mot bakterier.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Vel, med mindre du satt oppi avføringen vil det ikke ha noe å si vil jeg tro. Om avføringen var nedi skåla så kommer du jo ikke i kontakt med den.. for å slippe slike ting, så legg litt dopapir rundt doringen neste gang du skal på offentlig toalett så slipper du slike bekymriner.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Er ikke rart hun er hysterisk når man seg hvor mange hysteriske det er på BIM.... Kanskje vi skal prøve å få ned hysteri-faktoren..?
Ioren Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Sigenerer deg der Anonym ;P Til Hovedinnlegger; det er nok mikroskopiske sjanser for at noe skulle ha skjedd deg og babyen din i og med at du ikke var i kontakt med det
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Men tenkt om det sprutet litt av dovannet opp i rompa hennes da??? Da er jo sjansene LITT større for at man kan bli smittet med noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå