♥maxen min♥ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hva slags sko har dere kjøpt, hva er deres erfaring. Har Foreldre og barn testen noe for seg? Vet om flere som er fornøyde m de som fikk dårligst i testen.. Tenkte kjøpe i dag og har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Søk på vintersko her, så får du nok opp noen (?) innlegg..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Vi kjøper viking i år igjen. Samme hvem som vinner test og ikke.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Viking cerrox og vintersko fra Obs til 250 kr (best i test 2 år på rad)
lille je Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Kamik. 200 kr inkludert frakt levert på døra fra USA:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg kjøpte GT-tex på Økonomisko til 399,- Fine og gode sko, som satt så bra på foten! Gode og varme, godt foret, lette å få på, vanntette. Han er 15 mnd...
Tråle i Trøbbel Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Ponny...varme, gode på foten, vanntette:-)
nickoline og supermann Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 sist år hadde vi ponny, da det var den eneste skoen vi fikk tak som passet. De var helt greie de. Jeg kjøper ecco om sommeren også. Det er veldig bra sko. Kjøper det til meg selv også. I år stod valget mellom valget stod mellom viking og ecco. Ecco ble det fordi den var mykest og best på foten. Etterpå har den blitt best i test. Nettop fordi den holder godt nok på varmen, er god på foten og holder barnet tørt over 200 000 skritt før den begynner å ta i inn vann. Feks friends skoen... tok inn vann etter bare 5 minutter. Ja, de var varmest. Men det hjelper jo ikke når man er søkk våt etter 10 minutter.
Slash Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Ang Kamik vinterskoa...... Hvordan finner jeg riktig størrelse? Og hvor gammelt er barnet ditt som bruker disse skoa? Sitter de stødig på foten? Min er snart 2år... Ser jo at de får god omtale, så det så litt spennende ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå