Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Denne gangen til en liten gutt =) De var på 3D ul idag, gleder meg til å se bilder =)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Gratulerer!! Morro da! Skal faktisk bli tante i januar jeg også.. men.. spiller ingen rolle for meg egentlig..
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Så gøy da Håper selv jeg blir mamma igjen snart jeg da
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Lyst på en baby selv jeg også =) Men må vente litt, så da er det veldig greit at noen andre får
fleXibel Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 ØY.... MÅ VENTE LITT???? Må ikke det du da.. Lokk gubben oppi halmen og gjør meg til tante igjen.... PRONTO
trøndermamma Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Så morsomt:-) Skal bli det jeg også, og gleder meg veldig. Termin er visst 18 jan, kjønn vet de ikke. Tror ikke de vil vite det egentlig.
mammantilMathias Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 kjempemoro:-) Gratulerer :-) Jeg blir og tante i januar (for første gang:-), og så blir jeg tante igjen i mai også. Gleder meg kjempe mye:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 JO, vi må nok vente gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå