Gå til innhold

Tips til barn som sparker av seg dyna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nekter plent å sove i pose? Finnes det noe annet lurt?

Han blir "fly sinna" når han får denne posen om føttene......

Han er 21 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullpysj og tynne ullsokker! Eller så kan du jo "klype" fast dyna i de to nederste hjørnene og i sidene slik at den har litt mer glipper og føles lettere enn posen...

Skrevet

La han sove uten dyne.

Lillegutt har sovet i bare pysj uten dyne så lenge jeg kan huske nå. Har aldri villet ha noe over seg etter at han oppdaget at han hadde egen vilje :o)

Skrevet

Sokker skal han heller ikke ha. De forsvinner fort :o) Bestemt liten herremann. Men kanskje jeg kan prøve å feste dyna litt nederst...

Kan jo ikke akkurat ha bakerovn på soverommet heller. Godt å sove i kjølig rom, men han er så kald når han våkner.

Skrevet

Mini er akkurat lik. Nekter å gå med sokker også. I barnehagen gjemmer han sokkene sine i lekene.. så vi har store leteaksjoner når vi kommer. Ofte vi må gå hjem i bare ullsokkene. hehe.

Vi har sluttet å tvinge på han dyne.. bruker heller litt tykkere pysj om vinteren. (sover på kaldt rom) han er også kald om morgenen, men blir ikke syk av det.

Skrevet

He he.. ikke bare jeg som må ha leteaksjon etter sokker skjønner jeg.

Han prøver alt han kan får å få av strømpebuksa også, med heller dårlig hell foreløpig :o)

Se om jeg får tak i litt tykkere pysj, med føtter.

Finnes det noe rimeligere ullpysj enn til 400 kr? Er det andre enn ullkorga som har?

Skrevet

hos krabaten har de ullpysj til 259 =) (janus)

Skrevet

Jeg har sånne dyneklyper som kan festet til sprinkelseng..... Kan sende deg et par om du vil :)

Send meg ev. en pm med adressen din om du tørr :) Jeg er ikke så veldig farlig :)

Skrevet

Takk for tips om ullpysj, og klyper :o)

Sendt deg PM Dotten.

Skrevet

De har ullpysj på cubus til 199.

Vi bruker i tillegg dyneklyper. fås kjøpt i alle barneutstyrsbutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...