Gå til innhold

må innrøme en ting jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter med store svangerskapsdeprisjoner.Har bett familie og nære venner hitt i kveld klarer ikke holde det skjult lenger.

Håper ikke noen andre sitter der ute med de samme problemene har hatt 11 fæle uker. Alt startet i uke 5 da jeg var på min første tidlige ul pga at jeg og legen trode jeg var lengre på vei men hadde hatt to menstrasjoner etter at jeg var blit gravid.

Men jeg var bare 5 uker på vei llike vel.

Da jeg tok den ul kom jeg utfor en lege som ikke hadde så mye greie på svangerskap og fortalt meg da at jeg ikke var gravid men hvorfor var testen da posetiv og dagen etter på gikk jeg igjen tilbake til min egen lege vi forsto ingen ting av dette.

Men menstrasjonen kom ikke jeg fortsatte å ha stignig av hcg hormonet da to uker senere ble jeg sent til ul på føden på tynset da fant ho en liten spire på 15 mm og et hjerte som slo og det viste seg at jeg var da 7+6 uker

Men dessvere gleden kom aldri tilbake.

at en i helsevesne kan gjøre så store skader på et menneske i den fasen av livet som skal være så forventnigsfull og glad for det nye livet som er på vei.

I dag er jeg på vei inn i min 16 uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står litt om det samme på trim 1.

Lykke til videre:)

Skrevet

Hei!

En nord-østerdøl?

Svangerskapsdepresjoner er ikke noe og skamme seg over!Det beste du kan gjøre er å ikke dekke over det, men fortelle de rundt deg om det, slik jeg ser du skal!

Nei, dette kommer til å ordne seg! Du kommer til å få hjelp, det er jeg helt sikker på!

Lykke til videre!!

Skrevet

Hei du!

Ville bare tipse deg om Deprsjoner-forumet vårt som ligger til venster på siden her. Vi er mange som har opplevd det samme, og det er utrolig god støtte og hjelp i gruppa.

Velkommen skal du være! :o)

Jeg vil dessuten si at det er kjempesterkt av deg av invitere sammen dine nærmeste for å snakke om dette i dag! Det er så utrolig viktig at folk rundt deg vet hva du går gjennom akkurat nå, og at de kan være der til støtte og hjelp! Jeg ble virkelig glad på dine vegne, for dette er virkelig et stort steg å ta! Dette klarer du!

Sender deg en styrkeklem som du kan bruke i kveld!

Lykke til!!!

Skrevet

takk for lykkeønskninger.

egentlig østfold jente flyttet til kaldsnobygda på nyåret da den store kjærligheten dukket opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...