mamma >to gull Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 http://www.a-mobler.no/index.asp?vis=Varedet&Varenr=SC17102&ProduktGruppe=17 Skal ha den i gangen..
Mrs. X Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Den var stilig! Men i gangen? Blir det ikke veldig skittent der? Eller kanskje du har stor gang....Vi har en liten trang gang og det siste jeg ville hatt der er stoff møbler. Men stolen var fin altså!
fleXibel Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Nja.. i gangen?? Er ikke så verst den stolen, men ville ikke kjøpt den selv..
mamma >to gull Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har ganske stor gang ja, hvor det nå kun står et garderobeskap. Det er søsteren min som har plukket den ut, hun skal hjelpe meg litt til å finne noe å ha i gangen..Jeg syns er ganske kul, men ikke sett den i virkeligheten enda da..Det ser jo ofte annerledes ut da.. Greit med stol slik at gamla kan sette seg når hun skal på med skoa..(min mormor altså..) Så tenker jeg ha et speil, en plante og kanskje et bilde på samme veggen..
It's all about me Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Genialt matriale hvis du først skal ha noe i stoff et sted det lett kan bli møkkete. Er bare å tørke den av med en fuktig klut, så er alle flekker vekk. Like lett som med skinn. Har sofa i samme matriale selv og selv med en snørrete gutt med syltetøyrester på hendene som baser i den er den like ren hver kveld etter en rask tur med kluten over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå