Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 I tillegg til det som står her følger søknaden standard mal for søknader. Dvs. Med min adresse, bedriftens navn, adresse+++ Hva bør jeg eventuelt fjerne/legge til?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Og her er søknaden: Med henvisning til annonse på Finn.no, søker jeg stilling som kundebehandler. Fra dagligvarebransjen er jeg vant med en hektisk, utfordrende hverdag der det stadig er behov for omstillinger. I møte med kunder og kollegaer er det min erfaring at det er nødvendig å være imøtekommende, kunnskapsrik og serviceinnstilt. Min evne til å tilegne meg ny kunnskap raskt, og å være endringsvillig, har vært viktige egenskaper i arbeidslivet. Ledere og ansatte vil beskrive meg som pliktoppfyllende, strukturert og nøyaktig. Mitt fokus er en jobb med nye utfordringer i et godt miljø. Jeg har avsluttet tidligere arbeidsforhold og er klar for å begynne i ny stilling etter avtale. Ta gjerne kontakt for spørsmål. Vedlagt CV.
Vektemor Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, synes det var en bra søknad. Du burde kanskje beskrive litt mere konkret hva dine arbeidsoppgaver i tidligere arbeidsforhold har vært. Av småting burde du skrive "vennlig hilsen.....", samt "hvis ønskelig kan referanser oppgis".
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen og alt slikt er med... Arbeidsoppgaver i tidl. arb.forh. er grundig forklart i cv, der er også "referanser kan oppgis..." med.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Thiiiiiiii, håper jeg ikke tenker på deg Dr. under evt. intervju. Du skjønner det at når jeg tenker på deg begynner jeg alltid å rødme, blir nervøs og så fniser jeg så fælt:-)) Jeg liker ikke den virkningen du har på meg altså (Thiiiiiii).
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, huff (thiiiiii...) det tør jeg ikke tenke på en gang. RØDMER
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for det. Du er god på bunn du Dr. Thiiiii!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 hei jeg syntes søknadden ser grei ut. hvis du sender med atester skriv nederst at du legger med X antall vedlegg. referanser kan også oppgis i en cv mebn om du ønsker at de skal danne seg et bilde av deg i et eventuelt jobbintervju først ville jeg skrevet at referanser ( ateater) tas med til jobbintervju. husk at referanser bør være noen som har jobbet med deg, gjærne i lederstilling. og ikke for lenge siden dere arbeidet sammen. og helst mer enn en man spør gjærne etter 3 referanser. du finner mange gode tips her: www.jobbklubb.no
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for innspill. Det står i cv at referanser oppgis ved forespørsel. Synes det er greit at eventuell arb.giver møter meg først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå