Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 jeg er 15+1 og har en del smerter nederst i magen. akkurat som det stikker. kan ha vanskelig for å bevege og reise meg opp.har hatt dette tidligere også men da har det gitt seg når jeg hviler, gjør ikke det nå. har ikke merket dette i tidligere svangerskap. noen som plages med samme type problem? er det farlig for fosteret, eller kun ubehagelig for meg?
Lillegull2008&2010 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 det betyr nok at livmora di vokser, og det er veldig normalt men ikke behagelig når det står på. Jeg har hatt noen dager med ganske store smerter, alla ligament smerter.. betyr også at livmoren vokser. jeg hadde dem i to dager i strekk. klarte nesten ikke gå, reise meg. men det gikk over. så det er nok kun veldig ubehagelig for deg.. men ikke morsomt når det står på dessverre.. men vedvarer det skal man jo alltid ringe lege, blir du bekymret så gjør du det. aldri morsomt å gå bekymret under et svangerskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå