Gå til innhold

flere som mister mye hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang jeg børster håret er børsten full av hår etterpå. flere som har det sån etter at de ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg mister også masse hår.. Sluket i dusjen blir tett hver gang jeg dusjer :(

Vurderer å klippe håret kort i et håp om at det kan ta seg opp igjen..

Skrevet

Prøv med aloe vera shampoo + b vitaminer samt nok og sunn mat:)

Aloe vera shampoo kan du få billing på Nille- men også i dyr variant på helsekost f.eks. Hjalp meg !

Skrevet

Jeg har det motsatt, får bare mer og mer hår. Masse små hår som stikker opp på toppen, fordi de er nye hårstrå..... men forrige graviditet mistet jeg MYE hår etter fødsel eller om det var i forbindelse med at melka ble borte....

Skrevet

jeg mister mye hår, men det som sitter igjen vokser kjempe fort, har fått skikkelig langt hår jeg altså. og på resten av kroppen kommer det jo også, hvertfall på magen heldigvis er de helt lyse!

Skrevet

Jeg har aldri før hatt så tykt hår som nå, var sånn sist gang også,men da mistet jeg mye etter fødselen. Ikke noe bedre det heller!

Skrevet

Hei!

Jeg får bare mere og mere hår, på hele kroppen! Har antydning til skjegg, bart, magehår.....trodde kroppen var full av kvinnelige hormoner jeg!!!! :) Har snart mer hår en mannen :)

Skrevet

Jep. Begynte å miste masse hår faktisk før jeg fannt ut av at jeg var gravid. Det var verst de første 3 måneder - trodde faktisk jeg skulle bli skallet nesten :-) Ikke så mye å gjøre med det, da det er hormonene dine som styrer det. Uansett, så ble det bedre etter 3-4 måneder og nå (i uke 27) mister jeg lite hår.

Skrevet

jeg også..ikke så mye bart å sjegg på meg, men magen har masse hår, og har fått kraftigere hårvekst mellom bena og under armene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...