Gå til innhold

Sting i mageregionen

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

De "selvoppløsende" stingene etter laparaskopien har ikke forsvunnet ennå, og jeg kjenner jeg har litt angst for at tråden (som stikker endel ut) skal henge seg opp i bukse- og truselinninger så jeg bruker plaster hele tiden, spes når jeg dusjer. Resultatet 15 dager etter operasjon er jo røde merker etter plaster - ser ut som jeg går med rosa plaster når plasteret er av. Skal jeg fortsette å gå med dem (er jo sinnsykt vonde å ta av etter dusj) eller er det ok å gå uten? Går greit nå når jeg er hjemme og går i joggis, men sånn ellers... *noia for sår*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare erfaring fra keisersnittarr( har lengdesnitt), men der gikk jeg uten plaster etter mye kortere tid i allefall. burde vel uansett være grodd nå? er det ikke 11 eller14 dager de beregner på å ta stinga da?

Skrevet

Jo syns også jeg har hørt noe sånn... Det i navlen ser ut til å ha grodd helt fint, det rett over hårfestet er ikke like fint, men det er jo ikke sårkanter på det lenger sånn som det var en stund. Men den tråden ser jo ut som fiskesen syns jeg - gjør det noe om den evt henger seg opp i trusa? Og evt blir dratt ut?

Skrevet

den er jo knyti fast så tviler på at den blir dratt ut. iallefall er vanlige sting det. tror neppe det gjør noe bortsett fra at det kan være litt ubehagelig. ta en telefon til legen og hør om de kan se på det og evt fjerne stinga. fjerna mine på hånda selv jeg, men da hadde jeg en tidligere sjukskøterska som så på

Skrevet

Når jeg hadde operert brokken,hadde jeg tråd som skulle forsvinne av seg selv,men det var noen stumper som stakk ut lenge etter at de skulle være vekke.Og jeg ble rød og hissig rundt.Kanskje litt fordi jeg pilte på de...Uannsett,tilslutt tok jeg en pinsett og bare dro de ut.Da ble det helt bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...