Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 hvordan funker det for dere ? hva bruker dere som underlag ? hvor har dere stelleproduktene osv ?
Marthe&AliceEmilie Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 nå bruker jeg ikke vaskemaskinen, men vil tro at de har et underlag sonn som stellematte og/eller håndduk.. stelleproduktene kan jo ligge på ei hylle vedsiden av ol.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 ja for jeg trenger noen lure tips...tenkte å kaste ut stellebordet nå,det er så stygt og når vi kan bruke vaskemaskinen så ...
så var vi 4 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 vi brukte stellematte, hadde en sånn liten rullende kommode med skuffer i og vannbalje som vi satte oppå den. Og stelleproduktene hadde vi i skuffene, sammens med bleier og ekstra skift
Blue Lady Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 helt genialt! bruker en stellematte, merket basson tro jeg. har bleier og krem i skapet ved siden av
Kamomille Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 kjøp en stellematte! Stelleproduktene kan du ha på ei hylle over eller ved siden av, eller kjø en kurv du kan henge i taket!
uuups:) Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Bruker vaskemaskinen som stellebord! Har kjøpt en sånn stellematte på Reflex og har et håndkle oppå den! Fungerer fint for oss, har brukt det hele veien til sønnen min som er 9 måneder nå! Men han er blitt litt lang for det nå, så bena ligger utenfor og spreller! (men det gjør jo ingenting) Vi hadde ikke noe annet alternativ siden vi har så lite bad! Har kjøpt et sånt badekar på stativ til bading, som vi stuer vekk når det ikke er i bruk!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Har en stellematte fra Jysk oppå vaskemaskinen Stelleproduktene har vi på veggen
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Lillegutt er 21 mnd og nå bruker vi vaskemaskinen som stellebord. Han ligger på et underlag fra Ikea med håndkle over. Over hodeenden har jeg en kurv med potetmel/salver, bleier og vaskeservietter. Ved fotenden har jeg plassert søpla. Klærene har jeg inne på soverommet hans og går dermed først inn der og henter det jeg trenger før jeg skifter. Badet er lite, så enten ble det oppå vaskemaskinen, eller ha stellebordet på rommet hans og dermed måtte bære inn vann og ha søppel etc der inne, så valget var ikke så vanskelig:p
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Vi bruker vaskemaskinen. Men fant jo fort ut at med barn i huset så går vaskemaskinen til alle tider. Den kan jo bli iltt varm oppå og så rister den jo litt. Derfor gikk vi å kjøpte akkurat som en kjøkkenbenk som vi saga til og kledde vaskemaskinen inn med. Har mørk treinnredning på badet så den står i stil med innredningen. Vaskemaskinen våres står det ene hjørnet på badet vår så vi trengte bare å kle den ene siden på vaskemaskinen pluss toppen. Ble faktisk ganske stilig og veldig praktisk siden vasken er rett ved siden av. Hadde ikke vasken tigjenngelig når vi brukte stellebord siden det måtte stå inntil en annen vegg.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 tusen takk for mange gode tips..skal se om jeg finner noe hylle eller noe jeg kan henge opp ved siden av så skal vi se at det blir råd med dette også.. stellebordet tar jo bare plass må,og han er jo blitt for lang for badekaret oppi der nå,så må uansett kjøpe en stamp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå