SusieQ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, men har den siste uka blødd litt. Bare bittelitt et par ganger om dagen. Er dette noe jeg burde være bekymret for? Jeg blødde litt forrige svangerskap også, men ikke i ei uke i strekk... Noen med erfaring? Skal til lege på fredag for å bekrefte svangerskapet og skal spørre han....
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 jeg gjorde det samme og har mest sansynlig mistet..de så ikke noe foster på ul MEN det trenger så absolutt ikke å være det, men jeg ville ha tatt kontakt med legen i aller tilfelle:) mange har blødninger i svangerskapet uten at det trenger å ety noe, men ofte skal man ta det med ro:)
Marthe&AliceEmilie Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 jeg hadde blødning i begynnelsen av svangerskapet, men da viste jeg ikke at jeg var gravid.. ville tatt turen til lege for og være på den sikre siden
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg blødde masse med mine to siste, og de er 2 og 3 år i dag. Dette går nok bra skal du se.
SusieQ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 silhah: Må bare spørre.. Hadde du vondt og hvor mye blødde du?
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 nei jeg hadde ikke vondt..hendte det var så vidt litt mens murringer var bare litt blod i tusa hver dag..mørkt..men ikke mye, absolutt ikke ikke slik at jeg måtte ha bind en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå