Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Eller må man ha gått lenge på overtid og bli strippet på overtidskontroll? Når har dere som er blitt strippet blitt det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ble strippet i går, akkurat en uke før termin. Men det er fordi de er redde for at jeg skal få for stort barn, pga totalruptur forrige gang.
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har blitt strippet noen dager før og dagen etter termin,av to forskjellige jordmødre =) jeg er førstegangs
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 men hvor mye åpning hadde dere da???? jeg skulle også bli strippet før termin men hadde ikke noe åpning så da gjorde hun det ikke.. + hun mente dette kunne "lage" maserier som ikke førte til noe som helst..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hadde modningspoengscore 4, det var mulig å få inn en finger (1 cm åpning) og det var myk og liten livmorhals, men ikke helt flatet ut.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 hmm... vet ikke hvordan score jeg hadde men hadde i hvertfall myk livmorhals men ikke noe mer enn det =(
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Kjedelig å gå sånn og vente ja. Når er termin?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Samme her. Livmorhalsen var myk og moden, og jm tøyde til ca 2 cm. Fikk litt blodig utflod etterpå. men ingen rier. Dette var tre dager før termin. Nå er det tre dager over og jeg er fortsatt like lite fødende. Blir sprø. Men i følge legen hjelper det ikke alltid med stripping. Ungen kommer vel ut, men hjelpe meg så kjedelig det er å gå over tiden. Og alle de teite kommentarene fra perifere naboer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå